Onderwerp: [FEEDBACK] is het een koi of....
zeg je van, druk maar in elkaar en begin overnieuw 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] is het een koi of....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zeg je van, druk maar in elkaar en begin overnieuw 

Ik vind hem juist heel mooi! Mooi geschilderd ook, ik zou hem echt nooooit in elkaar drukken hoor!
Ik vind hem wel mooi hoor. Weet niet of die op een koi lijkt heb ik geen verstand van
maar mooi is die wel
Duidelijk een koi, lijkt zelfs wel iets op een vlinder koi, hij zou eigenlijk nog een soort sprieten/sliertjes aan de zijkant bij de bek moeten hebben om helemaal echt te zijn, hij is echt mooi
die heb ik er ook aan zitten, maar die zijn niet heel goed te zien op de foto (ff met je neus tegen het scherm
)
Oh, ik dacht dat het een goudvis was?
Nee, hoor, hartstikke goed!
Mooi,
persoonlijk zou ik zijn vinnen nog wel iets meer frillen (dunner maken) maar de kleuren enzo zijn echt koi hoor 
Oh, ik dacht dat het een goudvis was?

Mooi,
persoonlijk zou ik zijn vinnen nog wel iets meer frillen (dunner maken) maar de kleuren enzo zijn echt koi hoor
ja daar zat ik zelf ook naar te kijken, een beetje meer zoals de staart he...
thnx!
Wow, dit is echt wel koi
Héél knap gedaan.
Ja duidelijk een koi, vind hem goed gelukt hoor. En waar voor ga je die gebruiken?
daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar 
ik mag vrijdag voor een 65 jarige koifan een taartmaken 
dus daar komt hij op!
En dan is deze de enige of komen er nog meer op? Straks ook je taart showen he 
ik heb nog wat waterlelies in gedachten en verder weet ik het nog niet goed eigenlijk...
meestal komt t wel als ik eenmaal bezig ben 
en uiteraard ga ik m vrijdag showen!
Mijn wederhelft (zonder enige voorkennis) zag gelijk dat het koi was!
Ik vind m ook erg mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] is het een koi of....