Hai... ik ben zelf eventjes gaan surfen in de webshop, en ik weet niet of ik het wel allemaal mag vermelden hier... maar ik ben dus hier achter gekomen:
LorAnn Bakery Emulsie:
De LorAnn Professional Bakery Emulsions onderscheiden zich van geconcentreerde extracten door een rijke, robuuste en langdurige smaak. De emulsies zijn met name geschikt voor gebruik in meer extreme omgevingen, zoals bij verwerking bij hoge temperaturen. Een prima keuze voor alle zelf te maken taarten, bodems, cakes, koekjes, maar ook vullingen, icing en desserts.
De emulsies zijn op waterbasis en een goed alcohol vrij alternatief voor de meeste extracten. Door geen alcohol te gebruiken, maar natuurlijke stabilisators en water, kan de emulsie blootgesteld worden aan grote hitte, zonder dat dit afbreuk doet aan de smaak.
1 theelepel extract = 1 theelepel emulsie
Bevat 112 gram (ca. 110 ml)
Geen alcohol
KosherGlutenvrij & Suikervrij
Bevat: water, propyleenglycol, natuulijke en kunstmatige smaakstoffen, Arabische gom, Xanthaan gom
Oplosbaar in water
LorAnn Super Strenght Flavor:
LorAnn flavoring oils zijn zeer geconcentreerd. Deze smaakstoffen hebben drie tot vier keer de sterkte van extracten die gebaseerd zijn op water en alcohol. Wanneer in een recept de smaakstoffen vervangen worden door deze geconcentreerde flavoring oil, gebruik dan ¼ tot ½ theelepel in plaats van een hele theelepel. De smaak gaat niet verloren bij verhitting.
De smaakstoffen zijn in het bijzonder geschikt voor fondant en marsepein. Door de hoge concentratie verandert er weinig aan de structuur van de fondant en marsepein wanneer deze flavoring oils toegevoegd worden.
Geschikt voor:
Fondant, marsepein en vullingen
Snoep
Maar ook voor cake, koekjes, brownies etc.
1 flesje: 3.7 ml (ca. 1 theelepel)
Kosher
Glutenvrij & suikervrij
Bevat kunstmatige smaakstoffen, Propyleenglycol, water, Red 40, Blue 1
Oplosbaar in water
Te gebruiken in chocolade
LorAnn Natural Flavor:
LorAnn natuurlijke smaakstoffen zijn geproduceerd op een basis van plantaardige glycerine en/of natuurlijke graanalcohol, zonder toevoeging van suikers of vetten. Ze kunnen gebruikt worden in taarten, cakes, koekjes, snoep, fondant, marsepein, vullingen en vele andere bakproducten.
De LorAnn natuurlijke smaakstoffen zijn geconcentreerd, maar de helft zo sterk als de LorAnn geconcentreerde smaakstoffen (super strength flavors) en oplosbaar in water.
Kosher
Glutenvrij
Natuurlijke Amandel Olie bevat noten.
Bevat: Plantaardige glycerine, graan alcohol, water, natuurlijk smaakstoffen.
NIET geschikt voor gebruik in chocolade.
Patidess:
Heerlijke smaak op natuurlijke basis. Geschikt voor op smaak brengen van bavaroise, ijs, parfait, botercreme en div. vullingen etc. Dosering ca. 40gr. per kg mengsel/massa. Inhoud 120gr.
Patidess Trempeer Siroop:
Siroop tbv het tremperen van de biscuitdeeg (kapsel). Zorgt voor vocht en extra smaak aan de taartbodem. Bevat geen alcohol.
Gebruik: 120 gram product verdunnen met 60gr water. Biscuitdeeg instrijken of besprenkelen.
Wilton Extract:
Deze kleurloze extract van Wilton zijn ideaal voor verwerking in icing- en botercreme mixen. Toevoeging van deze extract tast de kleur van icing niet aan.
Ja dus, duidelijke taal lijkt mij.
Ik denk dus dat ik voor de LorAnn Bakery Emulsie ga, alleen zie ik hier géén aardbeien smaak tussen zitten...
OF de Patidess Trempeer Siroop....
Al het andere van LorAnn zit een basis van alcohol in... dat kan ik toch niet in een kindertaartje gooien?? OF is niet geschikt voor hoge temperaturen...
L,
Daisy
Just love 2 bake....