1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-03-2011 15:48)

Onderwerp: ja, ik vind hem wel gelukt ;)

ik ga volgende week op vakantie dus een prima tijdstip om nu even mijn vriezer te ontdooien. mijn ouders komen hier in huis om voor de kids te zorgen als mijn hubbie en ik lekker weg zijn. deze week dus afkicken van het maken van taarten, wat ook best wel lekker is want ik kan nu lekker mijn huishouden doen. dat moet natuurlijk wel op orde zijn als mijn ouders hier de boel overnemen ;) maar heel vervelend kom ik nu dus nog een cake tegen die ik had ingevroren....wat moet ik daarmee... een ingevroren cake :think: .... hmmmm een ingevroren cake  :D daar kan ik natuurlijk lekker mee oefenen om mee te snijden... ben vorige week naar het bonte taartje geweest en heb daar gemerkt dat een mooi rond bolletje snijden van cake, wat ik onmogelijk achtte, best nog wel haalbaar was voor mij :+  nou, dan gaan we het hiermee toch ook eens proberen, kijken of het mij lukt om een beetje in de buurt te kunnen komen van de ronde vormen van Colette Peters en van Suus. het is maar een klein cakeje, 20 cm en helaas maar 7 cm hoog. maar he, je moet ergens beginnen :D. ik verheug mij  in ieder geval nu al op de afgesneden stukjes cake :9
dus wie weet tot later in de taarten parade... of de oeps parade, dat kan ook natuurlijk :lol:
dat laatste restje van de zolder kan toch nog wel ff wachten mam? ik beloof je dat je in een net huis komt ;)
duurt natuurlijk nog wel ff totdat ie klaar is, ik laat hem ff verder ontdooien zodat ik hem wel kan vullen, das wel zo lekker. dus nu weer ff verder op zolder. tot laterzzz! dit is wat ik vanmorgen schreef bij de babbel, en na dat ik tussendoor nog weg moest om mijn man bij een gestrandde randstadrail op te halen is hier dan het resultaat. ik vind het wel een schatje...

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1299506400.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1299506435.jpg

dus ik wil mijn foto spullen opruimen, zet ff het taartje op de kast naast een oudere dummie......
hmmmm...  staat ook wel geinig zo, dus maar weer een fotootje maken whahahah

http://94.100.127.145/1251000001-1251050000/1251030601-1251030700/1251030698_5_gJW5.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: ja, ik vind hem wel gelukt ;)

Ik vind er niks aan :nooo

Grapje :+

Meid meid, hoe krijg je het iedere keer toch weer voor elkaar om van die prachtige dingen te maken. :thumb:

Het is zoals altijd weer een beauty, fijne vakantie he, geen armen breken anders kun je niet taarten he.
;)

Groetjes Bianca Wolst

4

Erg mooi voor een "oefentaartje"! :thumb:

En een hele fijne vakantie volgende week!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

5

Hij is weer moooooooi!  :Y  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

wauw, erg mooi! :)

7

ja zoals al jou taarten die ik hier gezien heb een echte beauuutyyy

8

Hij is weer mooi.

Welke kleur grijg/antraciet heb je hier gebruikt?
Is die barok print met een sheet gedaan?

9

Ik wou dat ik ooit zo goed kan oefenen als jij want hij is echt prachtig geworden

10

Lientje schreef:

Hij is weer mooi.

Welke kleur grijg/antraciet heb je hier gebruikt?
Is die barok print met een sheet gedaan?

geen bepaalde kleur, gewoon een beetje zwart en een beetje wit mengen tot je een mooie kleur hebt. verder is de barok gedaan met een stencil, geen printje, al zou dat ook wel kunnen denk ik mits je hem niet te veel rond wilt hebben, anders gaat je sheet plooien.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

die is strak!! en past zo mooi bij je ... barbie?? nee, hoe noem je zo'n pop???

Groetjes, Dorothea.

13

Tjonge, jonge, jonge, het kwijl loopt hier me mond uit. Wat een pracht taart. Effe doekie pakken hoor.

Zal ik ooooooiiiiit zo goed kunnen taarten?

14

wooowwwww.... gaaf!

15

WAUW!!! fantastisch.

oefentaartje.... tttttssss zo noem je dat toch niet????
positief bedoeld hoor :Y  vind hem super

Groetjes, Franka

16

WOW, die is toch wel ERG MOOI!!!!!!!!!

17

:thumb:  Weer zo iets moois.. gaaf hoor!

Mag ik vragen welk malletje/mold je hebt gebruikt voor die roosjes? Ik ben nog op zoek naar een malletje en deze vind ik echt mooi  :Y

18

mooi mooi mooi mooi ! het is om bij te watertanden

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

wow! mooi zeg  :thumb:

mag ik vragen welke stencil je hebt gebruikt, vind hem erg mooi en ziet er ook uit alsof het een redelijk grote is.

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

20

jeempie, wat maak je toch een mooie taarten!! :Y
geweldig, je zou niet zeggen dat het een oefentaartje is.

groetjes Anneliek

21

Weer helemaal geweldig!

Groetjes, Myriam

22

Mensenlief wat is ie weer afschuwelijk...... MOOOOI !!  :thumb:

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.

23

Hij is weer heel leuk, maar.... wel weer veel van dezelfde kleuren hoor Kwebbel! Wanneer komt er weer iets vrolijks? Neehoor, hij is natuurlijk weer hartstikke mooi! Die stencils worden echt onwijs mooi met die donkere ondergrond en dan met zilver dust!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

24 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-03-2011 17:30)

Annemiek schreef:

Hij is weer heel leuk, maar.... wel weer veel van dezelfde kleuren hoor Kwebbel! Wanneer komt er weer iets vrolijks? Neehoor, hij is natuurlijk weer hartstikke mooi! Die stencils worden echt onwijs mooi met die donkere ondergrond en dan met zilver dust!

heb vorige week nog 2 roze taartjes gemaakt :Y
whahaha en idd. wat je zegd. de stencils komen zo zo lekker uit whahahaha

* stencil is natures vignette en is best groot maar niet groot genog voor dit stuk in een keer, dus de rest maskeren en daarna nog een keertje ernaast leggen, heeeeel voorzichtig...

* mould is van aphabetmoulds.

25

Zoals jij oefent, zou ik ook wel willen oefenen!!
Hij is weer geweldig!

Heerlijk joh, een keertje weg zonder kinderen. Ga er lekker van genieten Brenda en besteed je tijd aan jezelf en je hubbie.... ;)
(Krijgt je huwelijk zo'n heeerlijke kick van!)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."