Onderwerp: ja, ik vind hem wel gelukt ;)
ik ga volgende week op vakantie dus een prima tijdstip om nu even mijn vriezer te ontdooien. mijn ouders komen hier in huis om voor de kids te zorgen als mijn hubbie en ik lekker weg zijn. deze week dus afkicken van het maken van taarten, wat ook best wel lekker is want ik kan nu lekker mijn huishouden doen. dat moet natuurlijk wel op orde zijn als mijn ouders hier de boel overnemen
maar heel vervelend kom ik nu dus nog een cake tegen die ik had ingevroren....wat moet ik daarmee... een ingevroren cake
.... hmmmm een ingevroren cake
daar kan ik natuurlijk lekker mee oefenen om mee te snijden... ben vorige week naar het bonte taartje geweest en heb daar gemerkt dat een mooi rond bolletje snijden van cake, wat ik onmogelijk achtte, best nog wel haalbaar was voor mij
nou, dan gaan we het hiermee toch ook eens proberen, kijken of het mij lukt om een beetje in de buurt te kunnen komen van de ronde vormen van Colette Peters en van Suus. het is maar een klein cakeje, 20 cm en helaas maar 7 cm hoog. maar he, je moet ergens beginnen
. ik verheug mij in ieder geval nu al op de afgesneden stukjes cake
dus wie weet tot later in de taarten parade... of de oeps parade, dat kan ook natuurlijk
dat laatste restje van de zolder kan toch nog wel ff wachten mam? ik beloof je dat je in een net huis komt 
duurt natuurlijk nog wel ff totdat ie klaar is, ik laat hem ff verder ontdooien zodat ik hem wel kan vullen, das wel zo lekker. dus nu weer ff verder op zolder. tot laterzzz! dit is wat ik vanmorgen schreef bij de babbel, en na dat ik tussendoor nog weg moest om mijn man bij een gestrandde randstadrail op te halen is hier dan het resultaat. ik vind het wel een schatje...

dus ik wil mijn foto spullen opruimen, zet ff het taartje op de kast naast een oudere dummie......
hmmmm... staat ook wel geinig zo, dus maar weer een fotootje maken whahahah