Onderwerp: Hortensia bloemen...welke ??
Ik ben op zoek naar een uitsteker voor Hortensia bloemen, welke gebruiken jullie daarvoor??
Er zijn nogal wat verschillende....wil graag een mooie uitsteker/mal oid hiervoor aanschaffen!!
Groetjes Darlene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hortensia bloemen...welke ??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben op zoek naar een uitsteker voor Hortensia bloemen, welke gebruiken jullie daarvoor??
Er zijn nogal wat verschillende....wil graag een mooie uitsteker/mal oid hiervoor aanschaffen!!
Groetjes Darlene
hoi hoi
ik heb hem van stadter hortentsie und flieder 23/29/35 mm kan niet zeggen hoe die werkt heb hem nog niet gebruikt
Ik heb de Sunflower SugarArt Hydrengea en vind 'm super!! ( Subtieler dan sommige van de andere merken die ik gezien heb )
Voor een voorbeeldje: zie header ( blauwe cupcakes )
Mooie cupcakes, Adrienne!!!
Ik heb hier in de webshop die van Jem gezien.........iemand die deze toevallig ook heeft??
Groetjes Darlene
ellenscreativecakes.nl/shop/1111-sunflowersugarart-hydrangea-2.html?keyword=hortensia
ik heb deze, en bevalt prima
[edit T, geen hyperlinks aub]
Ik heb de JEM.
Ik had bij een freubeldag de Städter Plunger Cutters gebruikt en hier een kleine hortensia mee gemaakt. Dit ging erg makkelijk, maar ik miste de blaadjes.
Hierna heb ik de JEM gekocht, maar ik vind de bloem erg groot. Ze zijn mooi, maar minder makkelijk en dus ook veel groter.
Ik wil ook die Sunflower Sugarart Hydrangea aanschaffen, maar heb je hier niet ook de Leaf uitsteker en veiner bij nodig? voor als je een mooi bosje wilt maken, en zo ja welke maat past hierbij?
Ik heb deze:
taartenfantasie.nl/a-18337373/-/blossom-sugar-art-cutter-mould-set-hydrangea
Suuuuuperding!
@Tom Poes, je hebt me nu aan het twijfelen gebracht...
Niet twijfelen.... kopen ....
!
Die van sunflowerart zijn erg mooi!
Ik heb toevallig vandaag geprobeerd om met de hand hortensias te maken en het is heel goed gelukt. Ik heb het filmpje over clay hydrangeas op Martha Stewart. com goed bekeken en met fondant nagedaan. Ze zijn echt heel leuk en je hoeft geen uitsteker alleen een tandenstoker en wat Crisco of maizena om plakken te voorkomen!
Succes!
Ik heb de stadter hortensia set maar vind de hortensia's niet echt mooi worden Heeft iemand een how-to of tips hiervoor voor mij? Dit is meer dan welkom!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hortensia bloemen...welke ??