1

Onderwerp: Hortensia bloemen...welke ??

Ik ben op zoek naar een uitsteker voor Hortensia bloemen, welke gebruiken jullie daarvoor??
Er zijn nogal wat verschillende....wil graag een mooie uitsteker/mal oid hiervoor aanschaffen!!

Groetjes Darlene

2

Re: Hortensia bloemen...welke ??

hoi hoi

ik heb hem van stadter hortentsie und flieder 23/29/35 mm kan niet zeggen hoe die werkt heb hem nog niet gebruikt :o  :o

3

Ik heb de Sunflower SugarArt Hydrengea en vind 'm super!! ( Subtieler dan sommige van de andere merken die ik gezien heb  :shh: )

Voor een voorbeeldje: zie header ( blauwe cupcakes ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Mooie cupcakes, Adrienne!!! :Y  :Y

Ik heb hier in de webshop die van Jem gezien.........iemand die deze toevallig ook heeft??

Groetjes Darlene

5

ellenscreativecakes.nl/shop/1111-sunflowersugarart-hydrangea-2.html?keyword=hortensia

ik heb deze, en bevalt prima

[edit T, geen hyperlinks aub]

6

Ik heb de JEM.

Ik had bij een freubeldag de Städter Plunger Cutters gebruikt en hier een kleine hortensia mee gemaakt. Dit ging erg makkelijk, maar ik miste de blaadjes.
Hierna heb ik de JEM gekocht, maar ik vind de bloem erg groot. Ze zijn mooi, maar minder makkelijk en dus ook veel groter.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

7

Ik wil ook die Sunflower Sugarart Hydrangea aanschaffen, maar heb je hier niet ook de Leaf uitsteker en veiner bij nodig? voor als je een mooi bosje wilt maken, en zo ja welke maat past hierbij?

8 Laatst bewerkt door Tom Poes (29-06-2011 07:06)

Ik heb deze:
http://www.spullenvoorjetaart.nl/images/productimages/small/Hydrangia-BSA.jpg
taartenfantasie.nl/a-18337373/-/blossom-sugar-art-cutter-mould-set-hydrangea

Suuuuuperding!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

@Tom Poes, je hebt me nu aan het twijfelen gebracht... :)

10

Niet twijfelen.... kopen :Y....  :lol: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

Die van sunflowerart zijn erg mooi!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Ik heb toevallig vandaag geprobeerd om met de hand hortensias te maken en het is heel goed gelukt. Ik heb het filmpje over clay hydrangeas op Martha Stewart. com goed bekeken en met fondant nagedaan. Ze zijn echt heel leuk en je hoeft geen uitsteker alleen een tandenstoker en wat Crisco of maizena om plakken te voorkomen!

Succes!

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl

13

Ik heb de stadter hortensia set maar vind de hortensia's niet echt mooi worden  :nooo Heeft iemand een how-to of tips hiervoor voor mij? Dit is meer dan welkom!

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten