Onderwerp: bruidstaarten zijn mijn hel!!!!
Deze bruidstaart is voor oud collega's van mij.
(in oktober had ik ook een bruidstaart van een oud collega, die had ik nog moeten afmaken nadat ik het ergste nieuws van mn leven had gehad, dus ik denk dat ik vervloekt ben als het om bruidstaarten gaat)
Maar goed...kom mn hellig verhaal.
Ik had de jurk al gezien en de kleuren moesten er in zitten en ook iets met de bloem op de jurk als dat zou lukken.
Nou, ik vind dat het uiteindelijk nog goed gelukt is...
Althans... de kleur en de bloem.
De rest was een nachtmerrie!!!
De bruid wilde graag dat haar dochter ook een groot aandeel zou hebben in de trouwdag.
Dus een verwijzing met namen en vlinders dat zou leuk zijn.
Dus ik een bult tylose in mn fondant gedaan en hopen op een goed resultaat.
Maar aangezien die JEM vlinders nogal fragiel zijn brak de hele zooi af... en ik had wel reserve vlinders maar ook die gingen er aan!
Nieuwe maken...daar had ik geen tijd meer voor dus toen maar gekozen om nieuwe, niet uitgeharde, vlinders er op te mikken.
Ow, wat heb ik gehuild.
En niet alleen daarom maar ook omdat ik zelf nog de fout had gemaakt om een te klein kartonnetje onder het kleine taartje te doen zodat, door de zwaartekracht ...het taartje stond op 3 stokjes... het taartje over het karton zakte en dus begon te lekken.
Ik heb een groter kartonnetje geknipt om m nog te redden maar hij is KEI scheef geworden!!!
En dit was allemaal 10 minuten voor levertijd, ik zou dus al te laat zijn.
Tot overmaat van ramp vergeet ik mijn bril, mn telefoon was leeg en weet ik het huisnummer niet meer.
Het regende pijpenstelen en t was donker.
Mijn vriend moest mee in de auto met die taart want ik was als de dood dat t onderweg nog een grotere ramp zou worden met die taart.
Ik was helemaal hysterisch in de auto, ik was niet te genieten, haha!
Ow, wat een rampzalige avond was dat!
Maar de bruid en de familie vonden de taart prachtig en heerlijk!
Het was chocolade cake met verse aardbeien en zwitserseroom.
Mijn vriend zij later tegen mij: Ik wil nooit meer betrokken worden in jouw hobby.
Hahaha!
Hopelijk kan ie er ook volgens jullie nog wel mee door...
Groetjes!!!

.
!!
.. Zelf weet je misschien dat het beter kan, maar dat weet een ander niet