Onderwerp: verschil cupcakemix of cakebeslag?
ik heb nu een klein aantal taartjes gemaakt en bekleed met marsepein en wil nu cupcakes gaan proberen.
is er een wezenlijk verschil tussen cupcakemixen cakebeslag?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » verschil cupcakemix of cakebeslag?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb nu een klein aantal taartjes gemaakt en bekleed met marsepein en wil nu cupcakes gaan proberen.
is er een wezenlijk verschil tussen cupcakemixen cakebeslag?
nnoop
Echt wel, cc-mix is anders van structuur dan cakemix. Luchtiger en minder vet.
Met cupcake mix blijven mijn papiertjes mooi zitten, met cakemix laten ze altijd los.
Hangt er dan denk ik van af wat voor cakebeslag je gebruikt!!
Met cupcake mix blijven mijn papiertjes mooi zitten, met cakemix laten ze altijd los.
Cupcake mix zou hezelfde moeten zijn als cake mix (cake in een cup ). De muffins zijn minder vet en zoet dan cake.
Cupcake mix zou hezelfde moeten zijn als cake mix (cake in een cup
). De muffins zijn minder vet en zoet dan cake.
Bak maar eens cupcakes met cakemix uit de winkel en cupcakes met cc-mix. Is echt beduidend anders.
Sinds ik van funcakes de cc mix gebruik, zijn mijn moeder en vriendinnen allemaal om.... de mix gebruiken we nu zelfs voor gewonen cake (ook heerlijk trouwens met merenque botercreme en een laagje fondant over de cake)
Wij vinden er dus wel degelijk verschil zitten in cakemix en cupcakemix.
oh, maar er zijn nog veel meer soorten cake dan alleen die van een pak mix. Lorfiedal had het over cakebeslag. Niet over een pak mix.
En natuurlijk zijn cakemix en cupcakemix verschillend, anders heeft het geen nut om er 2 verschillende pakken van te maken.
okee bedankt voorde adviezen.
ik ga gewoon ccmis kopen en ervaren..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » verschil cupcakemix of cakebeslag?