1

Onderwerp: [FEEDBACK] Eerste verjaardagstaart met boetseren

Hierbij mijn eerste verjaardagstaart met een beetje boetseren, hopenlijk vinden jullie hem leuk.

http://www.yvonnescakecreations.nl/photos/DSC00425.JPG

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.

2

Re: [FEEDBACK] Eerste verjaardagstaart met boetseren

Ik vind het een heel schattig draakje :lol:  goed gelukt

Lieve groetjes van Nicole

3

Leuk draakje!!! en mooi totaal plaatje.

Ziet er mooi uit!  :Y

5

Ik vind het een lief draakje.
Maar persoonlijk zou ik zijn voorpootje naar voren gelegd hebben. Nu lijkt het alsof hij is neergestort.
Verder heb je er een mooie strakke taart van gemaakt!!

Groetjes Gerien

6

herken ik het draakje als zo'n draakje van prenatal (ik heb er volgens mij 1 op zo'n reisbedje) leuk taartje!! Draakje had misschien iets stevigere voorpootje mogen hebben en de achterpoten liggen ook wat onnatuurlijk...maar ik stoor me er niet aan..vind hem schattig!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

Schattige taart en heel leuk geboetseerd :thumb:  :thumb:

8

Vind het juist zo,n lief lekker klunzig draakje, zo met die pootjes naar achteren! :D
Prachtige taart!!!!

Groetjes van Marjon

9

Leuke taart !

Volgens mij is je icing een beetje dun geweest en heb je met je spuitmondje te dicht op je taart gezeten.
Als je de icing van een juiste dikte hebt dan kun je met je spuitmondje boven je taart blijven en worden je lijntjes mooi rond.
Vind je lettertype wel erg leuk !

10

Judy schreef:

herken ik het draakje als zo'n draakje van prenatal (ik heb er volgens mij 1 op zo'n reisbedje) leuk taartje!! Draakje had misschien iets stevigere voorpootje mogen hebben en de achterpoten liggen ook wat onnatuurlijk...maar ik stoor me er niet aan..vind hem schattig!

Hey judy,

Het is idd het prenatal draakje dirk, zijn voorpootjes en achterpootjes hebben we zo gemaakt zoals het op de uitnodiging stond, was een wens van de klant. Zelf vind ik idd ook dat het plaatje niet helemaal klopt, maar ja, klant is koning he, hahaha.

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.