Onderwerp: [FEEDBACK] Eerste verjaardagstaart met boetseren
Hierbij mijn eerste verjaardagstaart met een beetje boetseren, hopenlijk vinden jullie hem leuk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Eerste verjaardagstaart met boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hierbij mijn eerste verjaardagstaart met een beetje boetseren, hopenlijk vinden jullie hem leuk.
Ik vind het een heel schattig draakje
goed gelukt
Leuk draakje!!! en mooi totaal plaatje.
Ziet er mooi uit! 
Ik vind het een lief draakje.
Maar persoonlijk zou ik zijn voorpootje naar voren gelegd hebben. Nu lijkt het alsof hij is neergestort.
Verder heb je er een mooie strakke taart van gemaakt!!
herken ik het draakje als zo'n draakje van prenatal (ik heb er volgens mij 1 op zo'n reisbedje) leuk taartje!! Draakje had misschien iets stevigere voorpootje mogen hebben en de achterpoten liggen ook wat onnatuurlijk...maar ik stoor me er niet aan..vind hem schattig!
Schattige taart en heel leuk geboetseerd

Vind het juist zo,n lief lekker klunzig draakje, zo met die pootjes naar achteren!
Prachtige taart!!!!
Leuke taart !
Volgens mij is je icing een beetje dun geweest en heb je met je spuitmondje te dicht op je taart gezeten.
Als je de icing van een juiste dikte hebt dan kun je met je spuitmondje boven je taart blijven en worden je lijntjes mooi rond.
Vind je lettertype wel erg leuk !
herken ik het draakje als zo'n draakje van prenatal (ik heb er volgens mij 1 op zo'n reisbedje) leuk taartje!! Draakje had misschien iets stevigere voorpootje mogen hebben en de achterpoten liggen ook wat onnatuurlijk...maar ik stoor me er niet aan..vind hem schattig!
Hey judy,
Het is idd het prenatal draakje dirk, zijn voorpootjes en achterpootjes hebben we zo gemaakt zoals het op de uitnodiging stond, was een wens van de klant. Zelf vind ik idd ook dat het plaatje niet helemaal klopt, maar ja, klant is koning he, hahaha.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Eerste verjaardagstaart met boetseren