Onderwerp: Zo verdrietig!!!
Hallo allemaal
Ik heb voor 15 maart een bestelling van 3 paardenhoofden. Ik heb er eentje gemaakt met mix van de webshop en die ging super. Had alleen een beetje weinig deeg gemaakt (voor 15 cm) (paardenhoofd van Wilton). Dat deed ik (warmeluchtoven) 160° voor 30 minuten. Was perfect van smaak. Ik zag het dus hélemaal zitten...
Dus, deze avond weer aan het bakken geslagen. Maakte dubbel zoveel deeg en deed hem in de oven op 160° voor 40 minuten (staat ook zo op de verpakking van de webmix).
Ik doe de oven open, hij is nog niet klaar, ik steek hem nog een 15 minuten extra in...en héél de boel zakt in...niks hoogte...
Nu is de paardenvorm van Wilton al niet erg hoog en al zeker niet als hij in elkaar stuikt.
Ergste van al, heel het deeg (ook al uitgebakken) plakt aan de bakvorm. Iemand tips hoe ik dat aanpak (was vorige keer ook al een gepriegel om eruit te halen).
En nu zit ik met een 'half' paardenhoofd en een massa 'brokken" taart...Iemand een ideetje wat ik er mee kan aanvangen? Weggooien vind ik ook zo zonde
Wou het gewoon even delen...ben zo verdrietig. Heb ik eindelijk een lekkere biscuit, lukt het van geen meter!