1

Onderwerp: ook ik ben bij Nicole geweest...

... voor een boetseerworkshop :)

Vind haar voor m'n eerste keer best wel geslaagd...

http://webzoom.freewebs.com/taartdecoratie/photos/Boetseersels/CIMG1167.JPG

2

Re: ook ik ben bij Nicole geweest...

heel leuk  :Y

3

Echt lief :thumb:

groetjes elfje elly

:thumb:

5 Laatst bewerkt door nicole th (24-02-2011 19:40)

Ze is ook heel leuk Sofie en ze heeft zo een mooi carreétje (haarsnit) , echt mooi gedaan , zeker voor de 1ste x  :Y
Ik heb mijn poppetje net meegegeven aan een meisje dat haar communie taart is komen bestellen en ze was zooooooo blij  :lol:

Vele en lieve groetjes Nicole

6

ja het haar is nogal braafjes he  :lol:  ga dit weekend nog eens oefenen of ik een ander modelletje kan maken :)

Kan ik geloven dat ze daar heeeeel blij mee was! waarschijnlijk komt dit ook op haar nachtkastje te staan en mag niemand dit aanraken :D ik heb vorig jaar een hello kitty gemaakt voor een meisje van 6 en dat staat ook nog altijd op haar nachtkastje, helemaal versuikerd ondertussen waarschijnlijk  :s

Ik kijk alvast uit naar 5 maart  :Y

7

pokergirl schreef:

ja het haar is nogal braafjes he  :lol:  ga dit weekend nog eens oefenen of ik een ander modelletje kan maken :)

Kan ik geloven dat ze daar heeeeel blij mee was! waarschijnlijk komt dit ook op haar nachtkastje te staan en mag niemand dit aanraken :D ik heb vorig jaar een hello kitty gemaakt voor een meisje van 6 en dat staat ook nog altijd op haar nachtkastje, helemaal versuikerd ondertussen waarschijnlijk  :s

Ik kijk alvast uit naar 5 maart  :Y

D'as waar dan ben je ook van de party hé!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

best wel geslaagd   meid ze is geweldig
echt knap hoor