Onderwerp: ook ik ben bij Nicole geweest...
... voor een boetseerworkshop 
Vind haar voor m'n eerste keer best wel geslaagd...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook ik ben bij Nicole geweest...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... voor een boetseerworkshop 
Vind haar voor m'n eerste keer best wel geslaagd...
heel leuk 
Echt lief 

Ze is ook heel leuk Sofie en ze heeft zo een mooi carreétje (haarsnit) , echt mooi gedaan , zeker voor de 1ste x 
Ik heb mijn poppetje net meegegeven aan een meisje dat haar communie taart is komen bestellen en ze was zooooooo blij 
ja het haar is nogal braafjes he
ga dit weekend nog eens oefenen of ik een ander modelletje kan maken 
Kan ik geloven dat ze daar heeeeel blij mee was! waarschijnlijk komt dit ook op haar nachtkastje te staan en mag niemand dit aanraken
ik heb vorig jaar een hello kitty gemaakt voor een meisje van 6 en dat staat ook nog altijd op haar nachtkastje, helemaal versuikerd ondertussen waarschijnlijk
Ik kijk alvast uit naar 5 maart 
ja het haar is nogal braafjes he
ga dit weekend nog eens oefenen of ik een ander modelletje kan maken
Kan ik geloven dat ze daar heeeeel blij mee was! waarschijnlijk komt dit ook op haar nachtkastje te staan en mag niemand dit aanraken
ik heb vorig jaar een hello kitty gemaakt voor een meisje van 6 en dat staat ook nog altijd op haar nachtkastje, helemaal versuikerd ondertussen waarschijnlijk
![]()
Ik kijk alvast uit naar 5 maart
D'as waar dan ben je ook van de party hé!!! 
best wel geslaagd meid ze is geweldig
echt knap hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook ik ben bij Nicole geweest...