Onderwerp: Mijn eetste bisquit staat in de oven
Ohhh, spannend hoor, heb mijn eerste bisquit in de oven staan, alleen....
bakpapier rand vergeten. Wist dat ik wat vergeten was, totdat ie in de oven ging, toen schoot het me te binnen. Hij moet nog een minuut of 13 (denk ik), maar komt nog niet over de rand heen. Hij is wel al hoger, maar zie nog geen problemen. Heb hem op 175 graden gezet, 35 minuten in een electrische oven. Hopelijk is dat goed. Alleen kan ik hem nog niet bekleden, gezien ik nog geen marsepein heb
Nou, ik wacht vol spanning af, alleen nu nog even zoeken wanneer hij uit de springvorm mag.
Hihi, sorry als mijn berichtje hier niet hoort te staan, maar ben ook best wel een beetje zenuwachtig 

Wel in het midden dan prikken want daar is je taart het hoogst
. Prikker komt er droog uit nu. Alleen is ie een beetje scheef gebakken, de ene kant zit ruimte in de springvorm en de andere kant zit ie tegen de rand aan. Nou ja, is ook pas de eerste, dus als ie mislukt is, pech gehad. Wil hem wel gaan bekleden met marsepein, maar gezien ik waarschijnlijk pas morgenavond marsepein kan gaan halen, zal ie denk ik de vriezer in moeten of kan hij dan gewoon in de koelkast en dat hij woensdag pas bekleed word. En waarin kan ik hem dan het best bewaren?
zienzienzien 
zeg ik net zelf dat de bovenkant onderkant word draai het zelf als nog om