Onderwerp: Wie kan mij HET antwoord geven?
Lieve baksters, HELP! Ik heb een uur via de zoekfunctie mijn antwoord proberen te vinden, maar ik ben er niet helemaal zeker van of ik dat nou heb gekregen...
3 maart ben ik uitgerekend van ons kindje en ik wil ipv beschuit met muisjes koekjes serveren. Vandaag heb ik (na de uitstekers in de té leuke, nieuwe winkel van De Leukste Taarten Shop gekocht te hebben ) 60 koekjes volgens het recept van Peggy Porschen gebakken, en die wil ik de aankomende week gaan decoreren met Royal Icing. Maar... ik heb natuurlijk geen koektrommel waar ik 60 koekjes in kwijt kan. Zouden jullie mij willen helpen en mijn vragen beantwoorden?
1) Klopt het dat ik de ongedecoreerde koekjes het beste in een open bakje kan bewaren?
2) Zo nee, hoe wel?
3) Hoelang kan je ongedecoreerde koekjes bewaren?
4) Kan ik de gedecoreerde koekjes in een kartonnen taartdoos bewaren en moet de deksel dan dicht of open?
5) Zo nee, hoe wel?
6) Kan ik de gedecoreerde koekjes stapelen, met bakpapier ertussen, in deze doos?
7) Hoelang kan dit?
De hormonen gieren door mijn lijf en ik ben zo lekker onzeker. Ik vind het zo'n leuk idee, wil graag dat het lukt... Weet echt niet hoe ik dit nou moet aanpakken en jullie zijn met z'n allen zo goed!!!