Onderwerp: Bruidstaart 150 pers
Op mijn verjaardag
afgelopen zaterdag, mocht ik de bruidstaart verzorgen voor een stel uit Rotterdam, dat in Den Haag het feest vierde. In sociëteit De Witte mocht ik in de avond de taart afleveren..........echt prachtig! Het paar had taart(en) van mij gezien hier op het forum, dus met het plaatsen van de bruidstaart is de cirkel weer rond
De aanvraag en wensen waren allemaal kort van te voren pas bekend. Het bruidspaartje op het laatste moment besteld en pas op de locatie aanwezig. Voor het mooie te groot voor een 12,5 cm taartje. Kon niet anders, dan het zo erop plaatsen
Maar goed, het paar wilde graag deze 6 laags stapel...... (het is me helaas niet gelukt een mooie foto te maken
)

thuis, de avond ervoor (print duidelijker):

Het paar wilde graag EN marsepeinen lint EN design stencil icing EN een paar stephanotis bloemetjes zo op de zijkant. Ik zou zelf andere keuzes gemaakt hebben voor het randje, maar hopelijk voldeed het aan hun verwachtingen.
Gevuld met in elke taartlaag 3 laagjes frambozenyoghurtkwark, op 1 laag ook nog geraspte witte chocola en 1 laag frambozenjam met verse frambozen.
Het is een stapel van 37,5-32,5-27,5-22,5-17,5 en 12,5 cm en elke laag is 10 cm hoog. Echt lood- en loodzwaar 
Ook deze taart viel in mijn taartloze kwartaal
, maar nu ga ik echt 5 weken geen taart maken (behalve wat bruidsproevers)