Re: Nederlandse Cricut Cake Handleiding
Heb je net gemailed dat je een ontzettende lieve schat bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andere dames ik ga jullie nogmaals mailen.
Ha, ha je maakt me verlegen. Daar hebben we het forum toch voor!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Nederlandse Cricut Cake Handleiding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb je net gemailed dat je een ontzettende lieve schat bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andere dames ik ga jullie nogmaals mailen.
Ha, ha je maakt me verlegen. Daar hebben we het forum toch voor!!!!
wie heeft er een cricut cake uit amerika gekocht.
hoe zit het met electrischiteit? die is toch anders dan in nederland.
prince heerlijk
wie heeft er een cricut cake uit amerika gekocht.
hoe zit het met electrischiteit? die is toch anders dan in nederland.prince heerlijk
Je hebt alleen een snoertje nodig vanaf de bijgeleverde adapter naar je stopcontact. Ik heb dit van een oude laptop gebruikt, maar voor een paar euro te koop bij de Handyman oid. Als je heel handig bent zou je wellicht ook de stekker van het bijgeleverde snoer kunnen vervangen. Je hoeft iig geen transformator aan te schaffen.
groetjes el
Het is een oud berichtje zie ik al... maar zou iemand mij ook kunnen helpen aan de nederlande cricut expression handleiding? op de site van kars zie ik maar een heel klein stukje staan? Ik krijg morgen mijn cricut binnen .... ik heb de ''gewone'' voor papier besteld... de cricut expression dus... voor de cupcake wrappers... en leuke kaartjes te maken etc.
Groetjes José
ik heb er hie rnormaal eentje op pc staan ga he tproberen door te mailen
Zou ik hem ook mogen .
Bedankt
joke46, natuurlijk. als je me u emailadres geeft bezorg ik het u
Voor alle liefhebbers: http://www.wenskaarteninfo.nl/stansjes/ … ijzing.pdf
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Nederlandse Cricut Cake Handleiding