1

Onderwerp: Deze taart ging bijna door het raam naar buiten!

Leuk van die neefjes en nichtjes die eraan gewend raken dat ze een mooie taart voor hun verjaardag krijgen.. Dan krijg je al een paar weken voordat ze jarig zijn: Dooooo! Ik wil zo graag een Monstertruck taart van Cars. (Dus ik dacht al Monstertruck? Cars? Uhhhhhh  :think: )

Maar goed na wat zoeken en uiteindelijk de juiste auto te hebben gevonden ben ik eraan begonnen.. Ik had bedacht dat er een aantal dingen een beetje moesten uitharden dus heb ik fondant gehaald (dat gebruik ik nooit!)

Cake bakken ging goed, biscuit bakken ging ook goed.. EN toen.. toen moest er een onderstel komen voor de monstertruck.. Dus ik in de weer met een plankje hout, een stel houten dowels en spijkers.. Tot dusver dus al wel een tijdje bezig geweest, maar het ging allemaal redelijk..

Toen aan de banden voor de auto begonnen.. Die maak ik dus NOOIT meer van biscuit, de volgende keer cake of een dummie! De eerste banden stonden nog goed maar 1 eigenwijze band die bleef omzakken.. Grrrrr.. Toen ze eenmaal een beetje goed stonden alle banden van profiel voorzien.. Het begon ergens op te lijken!

En toen begon het gedonder! Cake voor het hoofd bleef niet recht staan, fondant en ik zijn duidelijk geen vriendjes, bleeeeeeef maar scheuren! Om 12 uur gisteravond heb ik het maar opgegeven..

Vanmorgen om 7 uur weer verder gegaan.. M'n man nog snel een biscuit gebakken en ik de auto afgemaakt! Met een beetje geknutsel is het uiteindelijk nog redelijk goed gekomen..

Heel verhaal, was ook super gefrustreerd, maar m'n neefje was zooo gelukkig! Die bleef maar vragen: Do, hoe doe je dat nou? Daarvoor doe je het dan toch he!

Gevuld met frambozenbc en viervruchtenjam!

http://94.100.121.211/1237550001-1237600000/1237562901-1237563000/1237562941_6_AQXG.jpeg

http://94.100.120.105/1237550001-1237600000/1237563001-1237563100/1237563085_5_EbnN.jpeg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Deze taart ging bijna door het raam naar buiten!

Meid, ondanks de stress vind ik em hartstikke goed gelukt hoor!! Ik snap wel dat hij er erg blij mee was!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

3

Niks van te zien......al die stress  ;)

Ik vind hem geweldig! En ik kan me voorstellen dat je neefje er zielsgelukkig mee was.......als je zo'n mooie taart krijgt dan ben je echt een bofferd  :Y

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

4

wouw, laat je frustraties maar ver achter je!!! ik vind hem super geworden, stoer hoor,maar snap dat de banden echt moeilijk waren, maar dat hele takel-gedeelte, ik durf het nog niet aan hoor!!!

Wauwie!! Echt super!

Niet alleen je neefje is onder de indruk, ik ook!
(En ik denk dat er nog wel veeeel meer reacties gaan komen!  :Y )

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Nou, het resultaat mag er wezen. Wat een geweldige taart! En een mooier compliment van je neefje kun je niet krijgen toch? ;)

Misschien is het trouwens iets om die banden van cereal treats te doen? Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar schijnt handig te zijn voor dit soort dingen.

7

Poeh hee, wat een project!! Super gedaan hoor, hij is geweldig!  :thumb:

Wow helemaal super :thumb:  :thumb:  echt geweldig gemaakt :Y

9

Héél gaaf !!

10

ik vind dit zoooooo knap!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

11

wow wat knap gedaan zeg heel gaaf :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

12

Fantastisch gedaan! Ik heb er ook nog nooit van gehoord trouwens :) maar ik vergeet 'm nu zekerweten niet meer!

Groetjes Ellen

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

13

Jemigdepemig wat knap gedaan  :thumb:

14 Laatst bewerkt door Carien (19-02-2011 23:39)

:think: ........ :think: .......idd, hoe doe je dat?? :D

ken 'm niet, maar weet zeker dat ie goed lijkt, zoiets verzin je niet :nooo

:thumb:  :thumb:

oh ja: en die man van je  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

15

:thumb:  :thumb: super leuk!

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

16

Knap gedaan hoor, zie niets van je stress, en dan de reactie van je neefje daar doe je het toch voor, dan ben je alle stress vergeten.
Ik doe je het niet na zo een taart.

Groetjes Bianca Wolst

17

Oh wauw. Ik vind hem echt geweldig :). Super.

18

Heel erg knap  :thumb: , mijn zoontje van 4 is helemaal door het dolle en roept die wil ik ook! (maar dan zal ie nog even geduld moeten hebben want ik moet nog heel veel oefenen voor ik dit kan!)
Kan me de frustratie ook voorstellen maar dat zal je neefje zeker niet onthouden, alleen maar de geweldige taart van tante :)

19

leuk gedaan hoor en ja ondanks alle stress een mooie taart geworden.

20 Laatst bewerkt door Dootjuh (20-02-2011 21:16)

Polivy schreef:

Nou, het resultaat mag er wezen. Wat een geweldige taart! En een mooier compliment van je neefje kun je niet krijgen toch? ;)

Misschien is het trouwens iets om die banden van cereal treats te doen? Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar schijnt handig te zijn voor dit soort dingen.

Ik wil het wel een keertje gaan proberen binnenkort die cereal treats, ik ga binnenkort een caravan maken, misschien dat dat iets beter werkt ;)

Carien schreef:

oh ja: en die man van je  :choeso:  :choeso:  :choeso:

Ik was (en ben!) ook echt super blij met hem! Hij heeft de biscuit gebakken en botercreme voor me gemaakt! Ik kon dus lekker doorgaan..

Bedankt voor jullie reacties meiden! Dat doet een mens goed!  :lol:

21

Pffffffffffffffff, kan me er levendig iets bij voorstellen, dat je dit een zenuwslopend project is geweest. Knap gedaan hoor. En ik ben alleen heel bang, voor zijn vraag voor volgend jaar  :D

Groet, Jolanda

22

Jol321 schreef:

Pffffffffffffffff, kan me er levendig iets bij voorstellen, dat je dit een zenuwslopend project is geweest. Knap gedaan hoor. En ik ben alleen heel bang, voor zijn vraag voor volgend jaar  :D

Nog niet eens bij nagedacht voor volgend jaar  :x M'n nichtje vroeg al om een Assepoester kasteel..  :lol: Ga vanaf volgend jaar maar invoeren dat ze een kleurplaat op internet mogen uitzoeken voor een puzzelplaatje..  :+