Onderwerp: Deze taart ging bijna door het raam naar buiten!
Leuk van die neefjes en nichtjes die eraan gewend raken dat ze een mooie taart voor hun verjaardag krijgen.. Dan krijg je al een paar weken voordat ze jarig zijn: Dooooo! Ik wil zo graag een Monstertruck taart van Cars. (Dus ik dacht al Monstertruck? Cars? Uhhhhhh
)
Maar goed na wat zoeken en uiteindelijk de juiste auto te hebben gevonden ben ik eraan begonnen.. Ik had bedacht dat er een aantal dingen een beetje moesten uitharden dus heb ik fondant gehaald (dat gebruik ik nooit!)
Cake bakken ging goed, biscuit bakken ging ook goed.. EN toen.. toen moest er een onderstel komen voor de monstertruck.. Dus ik in de weer met een plankje hout, een stel houten dowels en spijkers.. Tot dusver dus al wel een tijdje bezig geweest, maar het ging allemaal redelijk..
Toen aan de banden voor de auto begonnen.. Die maak ik dus NOOIT meer van biscuit, de volgende keer cake of een dummie! De eerste banden stonden nog goed maar 1 eigenwijze band die bleef omzakken.. Grrrrr.. Toen ze eenmaal een beetje goed stonden alle banden van profiel voorzien.. Het begon ergens op te lijken!
En toen begon het gedonder! Cake voor het hoofd bleef niet recht staan, fondant en ik zijn duidelijk geen vriendjes, bleeeeeeef maar scheuren! Om 12 uur gisteravond heb ik het maar opgegeven..
Vanmorgen om 7 uur weer verder gegaan.. M'n man nog snel een biscuit gebakken en ik de auto afgemaakt! Met een beetje geknutsel is het uiteindelijk nog redelijk goed gekomen..
Heel verhaal, was ook super gefrustreerd, maar m'n neefje was zooo gelukkig! Die bleef maar vragen: Do, hoe doe je dat nou? Daarvoor doe je het dan toch he!
Gevuld met frambozenbc en viervruchtenjam!

Bedankt voor het kijken!

maar ik vergeet 'm nu zekerweten niet meer!

M'n nichtje vroeg al om een Assepoester kasteel..