Onderwerp: help mijn biscuit word helemaal bol aan de bovenkant
Heb ik wat verkeerd gedaan heb het precies volgens de beschrijving gedaan...En ik zie dat me biscuit helemaal boven de vorm uitkomt als met een bolling....Kan ik wat doen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » help mijn biscuit word helemaal bol aan de bovenkant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb ik wat verkeerd gedaan heb het precies volgens de beschrijving gedaan...En ik zie dat me biscuit helemaal boven de vorm uitkomt als met een bolling....Kan ik wat doen
wachten totdat ie gaar is en dan als ie klaar is op ze kop op een rooster/plankje
hoort dat zo dat ie zo bol wordt....? ik heb nog hij zit er nu 30 min in...
Heb de temp gedaan als
10 min 110
10 min 125
10 min 160
Hoelang kan ik hem het er beste in laten nog...Hij is aan de bovenkant wel al mooi bruin..Ik bak in een hete lucht oven
hoe groot is de vorm die je aan het bakken bent?
Dat ie zo bol word komt waarschijnlijk omdat er iets teveel beslag in je vorm zit
hij is 26 cm een ronde ...Denk ook dat ik er teveel in heb gedaan....hahahaha....maar zo stond het wel op de verpakking van funcakes....Zal ik hem er nu al uit halen of niet...nu inmiddels 35 min erin
is wel erg snel al volgens mij.. (weet het niet zeker dus niet boos worden he als ie niet lukt )
Ik zou nog even wachten (5-10min) en dan met een sate prikker testen
okeee ik wacht nogg ff 5 a 10 min zolang ie iig niet verbrand hahahaa...Daarna ga ik prikken...Ik laat eht je weten....
het is me eerste taart dus hoooop zoooooooooooooooooooooooooo dat het lukt...!!
ik hoop met je mee mocht de bovenkant nou toch te bol blijven na het afkoelen kan je em ook mooi recht afsnijden, want de bovenkant word de onderkant..
snap je me nog? haha
Hij iss perfecttttttt gelukkkttt ben zoooooo trotts...me eerste taartje..:D bedankt voor de adviezen.....Ik ga hem straks vullen etc....
Succes met de rest en ben blij dat ik heb kunnen helpen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » help mijn biscuit word helemaal bol aan de bovenkant