Onderwerp: tja wat moet je dan?
wat een stress zeg....
ik kreeg een opdracht om een taart te maken voor een jongen die 13 jaar wordt, graag iets in de kleur antraciet en graag iets van BMX of bikers er op...
- mag het ook een print zijn dan? -
nou okee zij zou een plaatje op zoeken en mij mailen.....
kwam ik er dus vorige week achter dat mijn printer ineens heel raar deed en sommige kleuren gewoon niets meer.... ook na diverse keren uitspoelen en andere inkt.... nou uiteindelijk met die andere inkt ging het gelukkig met dit plaatje wel goed, maar mog steeds deden bepaalde kleuren het niet goed..... vandaag mijn nieuwe printer binnen gekregen.... doet hij het gewoon niet (gelukkig had ik dit plaatje nog met de oude geprobeerd) we krijgen hem gewoon niet goed aan de gang. na heen en weer gebel wordt dit als het goed is wel gelukkig goed opgelost en mag ik morgen een nieuwe ontvangen en wordt die gene die ik vandaag ontvangen heb hier een keertje opgehaald. maar die stress mensen, ik wordt daar gewoon niet goed van.... waarom hebben sommige mensen dat toch, dan koop je iets en dan doet het niet wat het moet doen.... ik had dat laatst ook al een keertje met een externe harde schijf..... pfffff dat is iets waar ik niet tegen kan. gelukkig ging het idee wat ik had wel werken voor de taart en dit printje is dan misschien niet helemaal perfect, de kleuren die het niet deden waren voor dit plaatje gelukkig niet nodig.....
na een heel verhaal hier dan nu maar de foto... ik hoop dat de ontvangers er blij mee zullen zijn want ik vind het best moeilijk om een stoer jongens taart te maken in dit onderwerp en deze kleur. dus maar een beetje gestoeid met zilver erbij en om het toch iets meer te geven dan alleen een antracietkleurige taart met een printje heb ik gekozen voor de impressiemat te gebruiken

met de printer)
, wie kent het niet