1

Onderwerp: tja wat moet je dan?

wat een stress zeg....
ik kreeg een opdracht om een taart te maken voor een jongen die 13 jaar wordt, graag iets in de kleur antraciet en graag iets van BMX of bikers er op...
- mag het ook een print zijn dan? -
nou okee zij zou een plaatje op zoeken en mij mailen.....
kwam ik er dus vorige week achter dat mijn printer ineens heel raar deed en sommige kleuren gewoon niets meer.... ook na diverse keren uitspoelen en andere inkt.... nou uiteindelijk met die andere inkt ging het gelukkig met dit plaatje wel goed, maar mog steeds deden bepaalde kleuren het niet goed..... vandaag mijn nieuwe printer binnen gekregen.... doet hij het gewoon niet (gelukkig had ik dit plaatje nog met de oude geprobeerd) we krijgen hem gewoon niet goed aan de gang. na heen en weer gebel wordt dit als het goed is wel gelukkig goed opgelost en mag ik morgen een nieuwe ontvangen en wordt die gene die ik vandaag ontvangen heb hier een keertje opgehaald. maar die stress mensen, ik wordt daar gewoon niet goed van.... waarom hebben sommige mensen dat toch, dan koop je iets en dan doet het niet wat het moet doen.... ik had dat laatst ook al een keertje met een externe harde schijf..... pfffff dat is iets waar ik niet tegen kan. gelukkig ging het idee wat ik had wel werken voor de taart en dit printje is dan misschien niet helemaal perfect, de kleuren die het niet deden waren voor dit plaatje gelukkig niet nodig.....
na een heel verhaal hier dan nu maar de foto... ik hoop dat de ontvangers er blij mee zullen zijn want ik vind het best moeilijk om een stoer jongens taart te maken in dit onderwerp en deze kleur. dus maar een beetje gestoeid met zilver erbij en om het toch iets meer te geven dan alleen een antracietkleurige taart met een printje heb ik gekozen voor de impressiemat te gebruiken
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1297949057.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: tja wat moet je dan?

Nou ik vind het een prachtige en zeer stoere taart geworden!!

he bah, wat een gedoe met die printer!
de taart is heel mooi geworden, en echtwel stoer!!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

Tsjongejonge wat een stress.
Ik snap je frustratie helemaal.
Als je iets nieuw koopt moet het apparaat gewoon werken!!
En als dat dan niet het geval is zou je hem het liefst weer het raam uitgooien  grrrr  :grr:  :grr:  :grr:  :lol:  :lol:

Gelukkig is het wel goed gekomen met je taart. Ziet er weer strak uit.

5

Oh ja, daar zou ik ook helemaal de balen van hebben. Als je iets nieuw koopt moet het gewoon in één keer werken. Het kan je pret echt bederven als dat het niet doet.

En die taart is hartstikke stoer! Zelfs van een moeilijke vraag weet jij nog een prachttaart te maken!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

effe OT: Leuk, die nieuwe avatarfoto!

Ondanks alle frustraties: mooie taart! Lekker strakkk!! Gaat vast in de smaak vallen!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Ik vind de taart helemaal super!!!! Echt geweldig!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Wat een vreselijke pech allemaal,maar de taart is zeer mooi :thumb:  :thumb:  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

9

Nou ik snap je frustratie helemaal!
Maar je taart is geweldig geworden!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

10

Hij is echt gaaf!
En ook super strak :thumb:

11

wat een onkwebbelige taart! Maar ik denk zeker goed gevallen bij de ontvanger! Wat een verhaal!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

12

wat een gave stoere jongenstaart!

groetjes Anneliek

13

Judy schreef:

wat een onkwebbelige taart!

ja he? maar juist daarom wel weer een leuke uitdaging voor mij, tenminste als je printer het goed doet, nu was het meer een minder leuke uitdaging, maar dat lag niet aan de taart :lol:
ik vond het wel weer leuk om iets anders dan anders te "moeten" maken.
maarja, dan voorkom je dat je alsmaar in hetzelfde zou blijven hangen.... :P

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

14

hij is super stoer, wat een prachtige zijkant.. zn diepe print erin!

groeten, Bianca
TAART in huis

15

Judy schreef:

wat een onkwebbelige taart!

Dat vond ik nou ook maar wist het niet zo goed te beschrijven. Een nieuw bijvoeglijk naamwoord.. :lol:  :lol:

16

Prachtig strak en superstoer!!  :thumb:

17

Wauw, wat een onwijs stoere taart heb je ervan gemaakt!
Knap hoor wat jij altijd verzint!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Oh, dat gestress met de printer herken ik!!!!  :grr:

De taart is in ieder geval echt geweldig geworden :Y

19

nou dat gestress is écht niet te zien aan de taart hoor. WAUW vind 'm erg gaaf en leuk bedacht!

20

Ik vind het wel een kwebbelige taart   :Y : superstrak, reliefjes, kleuren, foto . Ziet er weer top uit.

Groet, Jolanda

21

Stoere taart hoor! en wat zijn je prints ontzettend scherp en diep!
Dat lukt mij echt niet!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

22

mooi strak zeg en hartstikke stoer voor een 13 jarige gaaf (ondanks het ge :mad:  met de printer)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

23

Ojeee wat een gedoe, dat is nu het vervelende met dingen die niet willen wat wij willen  :nooo , wie kent het niet
Maar de printer heeft je er niet onder gekregen, de taart is  hartstikke stoer geworden