1

Onderwerp: Neon kleuren Wilton

Iemand enig idee hoe ik aan de :

Wilton kant en klare rolfondant neon colours

kan komen?
Kan het nergens vinden

The distance between a problem and a solution, is the disctance between your knees and the floor

2

Re: Neon kleuren Wilton

Bestaat dat dan?  :think:
Bedoel je niet de electric colors van Americolor?

3

Ja het bestaat, maar ik vraag me af of het legaal in NL verkocht mag worden... dit vanwege het verschil in regelgeving van kleurstoffen in USA en EU...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

als je het googled, zie je een verpakking van 4 kleuren met daarop een plaatje. ik kan nou niet echt zeggen dat ik dat associeer met neonkleuren.
Heb wel eens prachtig felle kleurige taarten gezien, maar meestal zijn die geairbrushed, daar krijg je fellere kleuren mee.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Hmm, moet het hebben voor de wilton 2 curses, maar ja wta niet kan dat kan niet, dan kleur ik het wel met wat anders

The distance between a problem and a solution, is the disctance between your knees and the floor

6

via google ben ik toch wel NL site tegengekomen die het zou verkopen.............maar als het voor je cursus is zul je niet de enige met deze vraag zijn toch? Misschien even navragen bij degene waar je de cursus volgt?

7

Ik kan me niet voorstellen dat je dat moet hebben voor de Wilton Course  :nooo

8

Marianne schreef:

Ja het bestaat, maar ik vraag me af of het legaal in NL verkocht mag worden... dit vanwege het verschil in regelgeving van kleurstoffen in USA en EU...

Schijnt dat officieel de Normale Wilton kleuren niet eens verkocht moeten worden. Iets met de E nummers die Wilton gebruikt.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

Klopt, vandaar de toevoeging EU-kleuren, die zijn wel toegestaan. Maar een aantal andere kleuren (en ook bepaalde sprinkles etc.) niet :nooo

10

Marianne schreef:

Klopt, vandaar de toevoeging EU-kleuren, die zijn wel toegestaan. Maar een aantal andere kleuren (en ook bepaalde sprinkles etc.) niet :nooo

ooooooo....*lampje springt aan*

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

de kleurstoffen van americolor electric zijn heel fel!

Ik zing mijn eigen wijsje!

12

JS2201 schreef:

Hmm, moet het hebben voor de wilton 2 curses,

Als je er iemand mee kan vervloeken zijn het idd vast geen goedgekeurde kleurstoffen ;)  :+

If life gives you lemons, make lemoncurd.

13

Marianne schreef:

Ik kan me niet voorstellen dat je dat moet hebben voor de Wilton Course  :nooo

Ik sluit me hier bij aan. Hij staat wel in het boek maar er word niet verplicht om deze te hebben hoor. ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.