Onderwerp: Neon kleuren Wilton
Iemand enig idee hoe ik aan de :
Wilton kant en klare rolfondant neon colours
kan komen?
Kan het nergens vinden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Neon kleuren Wilton
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand enig idee hoe ik aan de :
Wilton kant en klare rolfondant neon colours
kan komen?
Kan het nergens vinden
Bestaat dat dan?
Bedoel je niet de electric colors van Americolor?
Ja het bestaat, maar ik vraag me af of het legaal in NL verkocht mag worden... dit vanwege het verschil in regelgeving van kleurstoffen in USA en EU...
als je het googled, zie je een verpakking van 4 kleuren met daarop een plaatje. ik kan nou niet echt zeggen dat ik dat associeer met neonkleuren.
Heb wel eens prachtig felle kleurige taarten gezien, maar meestal zijn die geairbrushed, daar krijg je fellere kleuren mee.
Hmm, moet het hebben voor de wilton 2 curses, maar ja wta niet kan dat kan niet, dan kleur ik het wel met wat anders
via google ben ik toch wel NL site tegengekomen die het zou verkopen.............maar als het voor je cursus is zul je niet de enige met deze vraag zijn toch? Misschien even navragen bij degene waar je de cursus volgt?
Ik kan me niet voorstellen dat je dat moet hebben voor de Wilton Course
Ja het bestaat, maar ik vraag me af of het legaal in NL verkocht mag worden... dit vanwege het verschil in regelgeving van kleurstoffen in USA en EU...
Schijnt dat officieel de Normale Wilton kleuren niet eens verkocht moeten worden. Iets met de E nummers die Wilton gebruikt.
Klopt, vandaar de toevoeging EU-kleuren, die zijn wel toegestaan. Maar een aantal andere kleuren (en ook bepaalde sprinkles etc.) niet
Klopt, vandaar de toevoeging EU-kleuren, die zijn wel toegestaan. Maar een aantal andere kleuren (en ook bepaalde sprinkles etc.) niet
ooooooo....*lampje springt aan*
de kleurstoffen van americolor electric zijn heel fel!
Hmm, moet het hebben voor de wilton 2 curses,
Als je er iemand mee kan vervloeken zijn het idd vast geen goedgekeurde kleurstoffen
Ik kan me niet voorstellen dat je dat moet hebben voor de Wilton Course
Ik sluit me hier bij aan. Hij staat wel in het boek maar er word niet verplicht om deze te hebben hoor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Neon kleuren Wilton