26

Re: Kost wat tijd maar dan heb je ook wat...

Wat een gave taart, echt geweldig dat regenboogeffect, had het nog niet eerder gezien.

27

geweldig!

28

Wauwie... Echt fantastisch die binnenkant! Bekleding ook hoor  :)

29

Echt heel mooi. Jammer genoeg is mijn dochter net te oud voor K3, maar zie hier wel heel veel andere mogelijkheden mee. Echt heel leuk, had het nog niet eerder gezien.

Vraagje: Lemon extract, wat is dat precies. Toch niet het sap uit zo'n geel citroentje. Zijn dit misschien die kleine flesjes aroma ofzo wat je bij een taartenwinkel kunt kopen ??
Of misschien gewoon bij de supermarkt ?

30

maasje schreef:

Echt heel mooi. Jammer genoeg is mijn dochter net te oud voor K3, maar zie hier wel heel veel andere mogelijkheden mee. Echt heel leuk, had het nog niet eerder gezien.

Vraagje: Lemon extract, wat is dat precies. Toch niet het sap uit zo'n geel citroentje. Zijn dit misschien die kleine flesjes aroma ofzo wat je bij een taartenwinkel kunt kopen ??
Of misschien gewoon bij de supermarkt ?

Nee inderdaad niet alleen het sap. Heb even achterop het flesje gekeken en er zit alcohol, citroensap en water in. Het is niet in de supermarkt te koop. Ik heb het via internet gevonden bij roel delicatessen. Het schijnt wel anders te zijn qua smaak dan de aroma's of emulsies maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

31

Echt supergaaf die combinatie van K3 met de regenboogbinnenkant!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

32

heel leuk gedaan en vindt al die kleuren erg mooi.

33

XEsterX schreef:

Dank je wel voor je vertaling!
Ik snap alleen niet dat als ik het hier kopier en plak in een wordsdoc dat het dan helemaal raar staat en ik kan er bv niet 1 spatie tussen zetten,tis of aan elkaar vast of een halve rij ertussen  :think:

Had ik ook, even alles selecteren in word en dan rechts bove in klikken op links uitlijnen. Dan is het veel leesbaarder!

Leuk gedaan!

35

woow wat mooi zeg!!!  :Y
ik vraag me af hoe lang je hier mee bezig bent geweest!!  :o

36

echt leuk met de kleuren

37

Mier1987 schreef:

woow wat mooi zeg!!!  :Y
ik vraag me af hoe lang je hier mee bezig bent geweest!!  :o

Ongeveer 5 uur  :o Je bent al heel veel tijd kwijt met de lagen stuk voor stuk bakken. En al die bloemetjes uitsteken. Maar het was het waard met zoveel leuke reacties!  :D

38

Ziet er zo leuk uit.

Super gedaan.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

39

Echt een super mooie taart! En bedankt voor het recept, die ga ik ook een keer uitproberen!

Groetjes,
Femke

ik heb deze vorige maand exact zo gemaakt, de binnenkant dan...

maar ik vond dit recept echt helemaal niet lekker, ontzettend machtig... na een half klein stukje zaten mijn man en ik al vol.

had jij daar geen last van?

uiteindelijk heb ik het voor de bestelling gewoon met biscuit gemaakt.

I never met a calorie I didn't like....

41

taartenprinsesje schreef:

ik heb deze vorige maand exact zo gemaakt, de binnenkant dan...

maar ik vond dit recept echt helemaal niet lekker, ontzettend machtig... na een half klein stukje zaten mijn man en ik al vol.

had jij daar geen last van?

uiteindelijk heb ik het voor de bestelling gewoon met biscuit gemaakt.

Ik vond hem wel lekker hoor en hij is op de verjaardag ook zeker in de smaak gevallen. (zowel qua uitstraling als smaak, ik kreeg zelfs te horen dat ie lekkerder was dan die van de bakker!) Hij was inderdaad wel machtig maar dat komt natuurlijk ook doordat er zoveel botercreme tussen gaat. Gewoon kleinere stukjes uitdelen  :)

42

XEsterX schreef:

Dank je wel voor je vertaling!
Ik snap alleen niet dat als ik het hier kopier en plak in een wordsdoc dat het dan helemaal raar staat en ik kan er bv niet 1 spatie tussen zetten,tis of aan elkaar vast of een halve rij ertussen  :think:

Bij ons is dat ook, maar ik selecteer alles en klik dan op standaardstijl (middenbovenin de balk) en dan staat alles ineens in Calibri in normale regels en kun je het gewoon bewerken :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

43

prachtig!!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

44

wat super gaaf!!!
mijn dochter is zaterdag jarig en ik ga hem ook proberen!
hoop dat ie net zo goed lukt als die van jou.