1

Onderwerp: hydrangea

deze heb ik helemaal nagemaakt van mijn taartvriendinnetje Francine (heb eerst wel effe gevraagd hoor  :Y ) 'k vind het zelf een erg leuk taartje, en't staat nu mooi als dummie onder een stolp.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AMFIQCO7.jpg

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

2

Re: hydrangea

wauw, wat een plaatje!!

3

geweldig mooi , wat een mooi randje onder de taart ,mag ik vragen wat je daarvoor gebruikt hebt?

4

wauw, alles is eigenlijk mooi: Je vlinder met 2 kleuren, je bloem, het randje onderaan, het krimperrandje bovenaan, schitterend totaalplaatje !

Groetjes, Conny

5

Wat een mooie taart! echt prachtig mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de horentensia bloem?

Groetjes Bertie

Heel mooi Ineke!!Zie dat je ook de pachworkcutter gevonden hebt.
Mooie vlinder!!!

7

Wow, mooie taart! Erg strak en prachtige bloemen.

Grtx
Natasja
www.cakebitch.nl

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

8

Ze is dan ook supermooi Ineke!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Whow die is mooi! :thumb:

Als ik dit zie denk dat ik ook maar een dummie taart ga maken.
(Misschien een stomme vraag maar smeer je de dummie ook in met botercreme?)

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

10

dankjewel voor de lieve complimenten  :D
effe vraagjes beantwoorden:
de onderrand is met een patchworkuitsteker "quilt embosser"
hortensiabloem is met jem uitstekerset
en de dummie heb ik eerst ingesmeerd met een beetje royal icing alvorens te bekleden (botercrème wordt toch slecht na een tijdje denk ik?)

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

11

Mooie taart zeg. Mag ik vragen met welke uitsteker je die grote vlinder hebt gemaakt?

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

12

een prachtige taart  :thumb:
mooie kleuren heb je gebruikt  :Y

Cake makes your smile !!!

13

Hoi,

Wat een mooie taart!

Vraagje, ik zag dat jij werk met JEM uitstekers voor deze taart...ik heb de plunger:
amazingcakes.nl/a-15409076/plunger-cutters/stadter-plunger-cutter-hortensia-set-3-s170483

Werkt die hetzelfde?? moet ik dan de blaadjes een klein beetje tegen elkaar plakken??? Staat er namenlijk niet op, en een beetje duidelijke beschrijving heb ik ook niet.

Maar vind je taart erg mooi

Groetjes Christa!

14

Wauw, heel erg chic!!

15

Christa163 schreef:

Hoi,

Wat een mooie taart!

Vraagje, ik zag dat jij werk met JEM uitstekers voor deze taart...ik heb de plunger:

amazingcakes.nl/a-15409076/plunger-cutters/stadter-plunger-cutter-hortensia-set-3-s170483

Werkt die hetzelfde?? moet ik dan de blaadjes een klein beetje tegen elkaar plakken??? Staat er namenlijk niet op, en een beetje duidelijke beschrijving heb ik ook niet.

Maar vind je taart erg mooi

ik heb een andere uitsteker uit 2 delen, dus ik moet 2 keer 2 bloemblaadjes aan elkaar lijmen en dan in vorm laten opdrogen. Ik vermoed dat jij gewoon de bloemetjes moet uitsteken, de blaadjes een beetje over elkaar moet leggen en dan in vorm laten drogen...

16

Bjoetiful :thumb:  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

Deze is wel erg mooi zeg.

Ik denk dat als mijn moeder deze ziet ze gelijk weet welke verjaardagstaart ze wil, ze is gek van hortensia's :lol:

Jammie, jammie!