Onderwerp: hydrangea
deze heb ik helemaal nagemaakt van mijn taartvriendinnetje Francine (heb eerst wel effe gevraagd hoor
) 'k vind het zelf een erg leuk taartje, en't staat nu mooi als dummie onder een stolp.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hydrangea
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze heb ik helemaal nagemaakt van mijn taartvriendinnetje Francine (heb eerst wel effe gevraagd hoor
) 'k vind het zelf een erg leuk taartje, en't staat nu mooi als dummie onder een stolp.
wauw, wat een plaatje!!
geweldig mooi , wat een mooi randje onder de taart ,mag ik vragen wat je daarvoor gebruikt hebt?
wauw, alles is eigenlijk mooi: Je vlinder met 2 kleuren, je bloem, het randje onderaan, het krimperrandje bovenaan, schitterend totaalplaatje !
Wat een mooie taart! echt prachtig mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de horentensia bloem?
Heel mooi Ineke!!Zie dat je ook de pachworkcutter gevonden hebt.
Mooie vlinder!!!
Wow, mooie taart! Erg strak en prachtige bloemen.
Grtx
Natasja
www.cakebitch.nl
Whow die is mooi!
Als ik dit zie denk dat ik ook maar een dummie taart ga maken.
(Misschien een stomme vraag maar smeer je de dummie ook in met botercreme?)
dankjewel voor de lieve complimenten
effe vraagjes beantwoorden:
de onderrand is met een patchworkuitsteker "quilt embosser"
hortensiabloem is met jem uitstekerset
en de dummie heb ik eerst ingesmeerd met een beetje royal icing alvorens te bekleden (botercrème wordt toch slecht na een tijdje denk ik?)
Mooie taart zeg. Mag ik vragen met welke uitsteker je die grote vlinder hebt gemaakt?
een prachtige taart
mooie kleuren heb je gebruikt 
Hoi,
Wat een mooie taart!
Vraagje, ik zag dat jij werk met JEM uitstekers voor deze taart...ik heb de plunger:
amazingcakes.nl/a-15409076/plunger-cutters/stadter-plunger-cutter-hortensia-set-3-s170483
Werkt die hetzelfde?? moet ik dan de blaadjes een klein beetje tegen elkaar plakken??? Staat er namenlijk niet op, en een beetje duidelijke beschrijving heb ik ook niet.
Maar vind je taart erg mooi
Hoi,
Wat een mooie taart!
Vraagje, ik zag dat jij werk met JEM uitstekers voor deze taart...ik heb de plunger:
amazingcakes.nl/a-15409076/plunger-cutters/stadter-plunger-cutter-hortensia-set-3-s170483
Werkt die hetzelfde?? moet ik dan de blaadjes een klein beetje tegen elkaar plakken??? Staat er namenlijk niet op, en een beetje duidelijke beschrijving heb ik ook niet.
Maar vind je taart erg mooi
ik heb een andere uitsteker uit 2 delen, dus ik moet 2 keer 2 bloemblaadjes aan elkaar lijmen en dan in vorm laten opdrogen. Ik vermoed dat jij gewoon de bloemetjes moet uitsteken, de blaadjes een beetje over elkaar moet leggen en dan in vorm laten drogen...
Deze is wel erg mooi zeg.
Ik denk dat als mijn moeder deze ziet ze gelijk weet welke verjaardagstaart ze wil, ze is gek van hortensia's 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hydrangea