1

Onderwerp: Herrie Kenwood KMM760?

Vandaag een Kenwood KMM760GL (Major Premier) aangeschaft bij de Sligro (die uit de folder)
Gelijk uitgeprobeerd natuurlijk.
Maar jeminee wat maakt dat ding een (takke)herrie :s  vergeleken bij de Kenwood Patissier :shh:

(Sorry voor de woordkeus :+ , maar is echt herrie, moet schreeuwen om er bovenuit te komen, zeg maar)

Iemand hier ervaringen mee?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

Re: Herrie Kenwood KMM760?

hmm ik heb m ook  :D  maar kan het geen herrie noemen in vergelijking met mijn handmixer en lidl staande mixer. kan m niet vergelijken met de patissier want die heb ik nooit gehoord.
ik heb wel de kloppers wat moeten bijstellen. twee zaten te hoog en de derde te laag, dat maakte ook een rotgeluid...

liefs marieke

3

Re: Herrie Kenwood KMM760?

ik heb de chef premier.. ook veel meer herrie als de pattisier..
Volgens klantenservice is dit normaal.. als je op max vermogen mixt..
Nu heb ik laatst op stand 5 te mixen ipv max en dat is minder kabaal en even luchtig biscuit

4 Laatst bewerkt door annick67 (08-02-2011 08:25)

Re: Herrie Kenwood KMM760?

Hoe meer vermogen (wattage) hoe meer (takke)herrie.....

Ik heb de KM336, die maakt ook aardig wat (bij)'geluid' en heeft 800watt vermogen.  :s

5

Re: Herrie Kenwood KMM760?

En ik heb de KM264................ook megaveel herrie  :s

6

Re: Herrie Kenwood KMM760?

mariekepieke schreef:

hmm ik heb m ook  :D  maar kan het geen herrie noemen in vergelijking met mijn handmixer en lidl staande mixer. kan m niet vergelijken met de patissier want die heb ik nooit gehoord.
ik heb wel de kloppers wat moeten bijstellen. twee zaten te hoog en de derde te laag, dat maakte ook een rotgeluid...

Dank je voor deze tip. Eentje is inmiddels bijgesteld en de herrie is wat minder.
Jij hebt drie kloppers bijgesteld, maar welke? Of bedoel je daar de K-klopper, garde en deeghaak mee?
Ik kan er niets over terugvinden in het boekje namelijk.

De herrie die hij nou nog maakt is wat gierend, net of de aandrijfriem wat te strak is afgesteld. Zou je dat ook nog kunnen veranderen?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

Re: Herrie Kenwood KMM760?

ja die bedoel ik! op de hoogste stand is het geluid idd wel wat heftig. maak een filmpje op youtube, dan kunnen we eens meeluisteren... maak ik er een van de mijne  :P

liefs marieke