1

Onderwerp: 2x patidess door BC-mix?

Wie heeft het volgende al eens geprobeerd?

Ik heb een aanvraag voor zaterdag een taart te maken voor een opening, taart wordt vrijdagmiddag hier opgehaald.
Ze willen graag slagroom met aardbeien(jam).

Nu zit ik zelf te denken om er beter botercrème in te doen, omdat de taart dan langer buiten de koeling kan blijven staan bij de opening, maar als ik dat dan met slagroom-patidess doe, kan er dan ook nog aardbei-patidess door??

Ik hoor het graag!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: 2x patidess door BC-mix?

Mischien begrijp ik het niet  :o  maar het gaat toch alleen om de slagroom(smaak)? Voor de aardbei(jam) veranderd er toch niks?

Trouwens...smaakt slagroompatidess dan hetzelfde als gewone slagroom?

3

ik dacht ipv aardbeienjam aardbei-patidess te gebruiken, dus daarom dacht ik; is het verstandig om 2 verschillende smaken patidess door de bc te doen of alleen de slagroom-smaak en dan met jam.

Groetjes, Dorothea.

4

Ik denk dat de aardbeien patidess de slagroom patidess zal overheersen qua smaak, en de slagroom smaak in het niet valt.

Groetjes San

5

Misschien is het een idee om van beide smaken 1 laagje te doen? Dus zeg maar 1 laag aardbeiencreme en 1 laag slagroomcreme?

Groetjes Eline

6

wipneus schreef:

Misschien is het een idee om van beide smaken 1 laagje te doen? Dus zeg maar 1 laag aardbeiencreme en 1 laag slagroomcreme?

Dit doe ik heel vaak vinden mensen heerlijk.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

7

dank jullie wel!!

Groetjes, Dorothea.