1

Onderwerp: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Ik zie in de folder van de Kijkshop een mixercombi staan. Ik ben geen grootverbruiker als het om taartenbakken gaat, dus ik vroeg mij af of er ervaringsdeskundigen zijn die dit apparaat ook gebruiken... Hij kost momenteel 19,95 euro.

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Echt niemand....?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Re: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Niet kopen hoor is echt drie x niets.
Ik heb hem 3 x gebruikt (voor botercreme te maken)en daarna waren de kloppers al stuk.

4

Re: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Toen ik hem kocht en uit de doos haalde thuis zat er zelfs al een gat in de mengkom. Heb hem teruggedaan en geld retour gekregen. Wilde niet eens meer een andere.

Ik ben nu toch maar aan het rondkijken voor een Kenwood (weet alleen nog niet goed welke :) ). Misschien wel stuk duurder, maar doe het dan toch maar liever meteen goed.

5

Re: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Bedankt voor jullie reacties. De boodschap is duidelijk in dit geval: goedkoop is duurkoop. Nog maar even doorsparen dan voor het betere werk.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Re: Ervaringen met BestHome mixercombi van Kijkshop?

Bedankt voor jullie reacties. De boodschap is duidelijk in dit geval: goedkoop is duurkoop. Nog maar even doorsparen dan voor het betere werk.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl