Onderwerp: Vraagje aan jullie: de experts!
Vrijdag mag ik een taart maken voor mijn neefje en volgende week 2 taarten op 1 dag waarvoor ik het weekend had gepland om te boetseren en bloemen te maken. Nu kreeg ik gisteravond laat de vraag of ik voor zondag 2 taarten kan maken.....
Zaterdag ben ik vrijwel de hele middag en begin van de avond weg ivm verjaardag van mijn neefje dus echt veel tijd heb ik niet.
Nu heb ik ook geen ruimte in mijn vriezer dus die optie komt ook te vervallen. De vulling moest aangevette slagroom bevatten dus ook niet al te lang van te voren klaar te maken....
Mijn vraagje aan jullie experts is dus is het enigszins mogelijk deze opdracht aan te nemen als je rekening houdt met het feit dat ik gemiddeld wel 5 uurtjes bezig ben met taart te vullen en simpel te versieren. Ik ben dus nog geen doorgewinterde taartenbakster!
De taart voor mijn neefje wil ik in de Xbox stijl gaan maken dus zal meer tijd in beslag gaan nemen vrees ik dan de 5 uur....
Hebben jullie ook wel eens zitten stoeien met de planning in zo'n geval en wat waren jullie oplossingen????
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68