201

Re: Cricut Cake Sheets

Hoi Belinda,

Nog super bedankt voor je gastvrijheid vandaag!!!! Ben net met Mega Mindy bezig geweest en dat is super gelukt. Gewoon met marsefond. Heeeeel dun uitrollen en de letters zijn superstrak uitgesneden!

Nu nog ff puzzelen  :Y en de boel een beetje opleuken :+

202

gisteravond heeeeeeeeeeeeel laat heb ik toch ook maar even de cricut aangezet.. maar vind het nog best lastig...
heb het nu met marsefond gedaan en dat ging beter als met fondant..

203

ben wel benieuwd naar jullie resultaaten heeft iemand die al ergens gepost? ik zit nog in twijfel of ik er een zal gaan aanschaffen het ziet er wel gaaf uit wat je ermee kan. mijn man heeft al gezegt als je er een wil neem hem dan gewoon :)

204

Ik zal de resultaten van vanmiddag eens posten..
Die van afgelopen donderdag heb ik geen foto's van gemaakt.

Ik heb er nog niet veel mee op een taart gedaan, maar je kunt er zoveel mee..!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

205

bommeltje ben benieuwd heb je toevallig ook al iets van de disney dingen gemaakt ?:)

206 Laatst bewerkt door Bommeltje (05-02-2011 17:32)

Hey Jolanda, ik heb geen disney cardridges en ben nog bezig met de gewone ornament achtige vormen..

Daarnet wel bekeken met Julia samen hoe een puzzelplaatje zou kunnen werken.. dus daar ga ik me wel in verdiepen maar dat zou dan met gewoon plaatjes van internet zijn.

SCAL hebben we wat meer onder de knie nu.. het blijft een kwestie van veel oefenen en uitproberen.

Gumpaste heeft Julia uitgeprobeerd en dat ging nu ook goed, even 10 minuutjes in de vriezer en ze heeft er iets moois uit weten te halen!

Het was weer een gezellige middag  :Y Jammer dat Katy er niet bij kon zijn.. dus mochten er nog dames geinteresseerd zijn dan plannen we gewoon nog een middagje! Aangezien ik hier ook nog een printerkabeltje voor Katy heb liggen.

Julia, Smollebulle en Chantelle bedankt! Was gezellig  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

207

zo, hele topic even doorgelezen om te kijken of het e.e.a. gelukt is.
Zo te lezen is het wel gelukt allemaal? Ik zou ook graag wat fotos willen zien van de CC dagen ;) Ben nu wel heeeel nieuwsgierig geworden.

Groetjes Tweety!

208

Bommeltje schreef:

Hey Jolanda, ik heb geen disney cardridges en ben nog bezig met de gewone ornament achtige vormen..

Daarnet wel bekeken met Julia samen hoe een puzzelplaatje zou kunnen werken.. dus daar ga ik me wel in verdiepen maar dat zou dan met gewoon plaatjes van internet zijn.

SCAL hebben we wat meer onder de knie nu.. het blijft een kwestie van veel oefenen en uitproberen.

Gumpaste heeft Julia uitgeprobeerd en dat ging nu ook goed, even 10 minuutjes in de vriezer en ze heeft er iets moois uit weten te halen!

Het was weer een gezellige middag  :Y Jammer dat Katy er niet bij kon zijn.. dus mochten er nog dames geinteresseerd zijn dan plannen we gewoon nog een middagje! Aangezien ik hier ook nog een printerkabeltje voor Katy heb liggen.

Heey Bommeltje  ;) wat ben je snel  :lol: .

Het was super gezellig bedankt voor je gastvrijheid en heel veel succes voor de toekomst met wat je wil gaan doen !!

gr Chantelle

209

Hier een paar foto's van afgelopen donderdag.. (de dames in actie)
En het projectje wat ik vanmiddag heb uitgesneden (Frosty sheet) Die heb ik even op een zwart papiertje gelegd zodat je het contrast mooi kunt zien.. het papiertje is ongeveer 10 x 15 cm

http://img691.imageshack.us/img691/6393/cricutdonderdag1.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/1676/cricutdonderdag2.jpg
http://img806.imageshack.us/img806/6778/oefenen.jpg

210

Hi Bommeltje,

nou heel erg bedankt voor je gastvrijheid. Al die tips en websites. Helemaal leuk. Mijn avonden hebben veel te weinig uren om het allemaal uit te proberen. En het word alleen maar erger.

Ga zo mijn puzzelplaatje proberen en hoop dat het lukt.

Julia

211

Bommeltje schreef:

:grr:  Ik hoop dat iemand zich meld want ik wil zooooo graag !!

212

Anders een prive workshop :o

;) lieve groet Katy

213

Ook alleen ben je welkom hoor Katy!!

214

Bommeltje schreef:

Ook alleen ben je welkom hoor Katy!!

We wachten gewoon nog even af of iemand zich nog meld....

Thanks Belinda,

liefs Katy

215

Katy, had me eigenlijk erop verheugd je te ontmoeten. Weet niet of je het nog weet maar je had geprobeerd een dvd voor mij te branden afgelopen zomer. We zouden ook samen op de koekjesworkshop gaan maar dat ging ook al niet door.

Nou misschien een andere keer.

216 Laatst bewerkt door julia23 (13-04-2011 15:06)

daar is die dan de eerste cc puzzelplaat:
http://94.100.122.134/1227450001-1227500000/1227450501-1227450600/1227450506_5_4_IO.jpeg

Van marsepein gesneden die ik 10 minuten in de vriezer had.

217 Laatst bewerkt door julia23 (05-02-2011 22:36)

oeps twee keer. Weet ook niet waarom

Met marsepein was het wel wat moeielijk omdat die nog meerekt bij het inelkaar zetten. Dus misschien de volgende keer toch met fondant proberen of fondant met gumpaste. Is het ook niet zo doorzichtig want je moet natuurlijk toch vrij dun werken.

218

julia23 schreef:

http://94.100.121.24/1227450001-1227500000/1227450501-1227450600/1227450506_5_4_IO.jpeg

Wauw Julia. Wat super gemaakt!!!!! Hoe heb je dit gemaakt? Ik neem aan met scal of iets vergelijkbaars. Ik kom nog niet verder dan letters en een megamindy masker

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H6IJES4Q.jpg

219

julia23 schreef:

Katy, had me eigenlijk erop verheugd je te ontmoeten. Weet niet of je het nog weet maar je had geprobeerd een dvd voor mij te branden afgelopen zomer. We zouden ook samen op de koekjesworkshop gaan maar dat ging ook al niet door.

Nou misschien een andere keer.

Hoi Julia,

Dat is jammer zeg.....nou moeten we maar even iets anders verzinnen  :D
Idee ??? Of moet je nog een keer weer naar Bommel toe dat je misschien niet alles begrepen hebt  :+

Gr. liefs Katy

220

Piglet is gaaf geworden Julia! Echt geweldig!

En dat mega mindy masker.. Super dat dat zo gelukt is..
En nu dat font nog...  :lol:

Ow.. Katy.. Julia heeft het echt nog niet begrepen hoor..  :nooo    :lol:  :lol:

221

misschien dat ik ook wel wil komen bij bommeltje.. als het mag dan  :rolleyes:

222

Tuurlijk mag dat  :lol:

But be prepared!! Al 2 dagen hebben we meer lopen kleppen en gelachen dan daadwerkelijk echt veel ge'cricut' ... maar iedereen is een stuk wijzer de deur uit gegaan  :Y

223

Wauh Anneke,  wat een gaaf masker is dit geworden. En de kleur is echt helemaal super.

Tja Katy en Bommeltje ik denk inderdaad dat ik op herhaling moet.... :o   :D  :D  :D 

Was zeker voor herhaling vatbaar. Maar moet erst maar 3 verjaardagen hier achter der rug krijgen. Natuurlijk met hulp van de cricut dus dat gaat vast lukken.

Resultaten krijgen jullie straks te zien.

Julia

224

julia23 schreef:

Wauh Anneke,  wat een gaaf masker is dit geworden. En de kleur is echt helemaal super.

Tja Katy en Bommeltje ik denk inderdaad dat ik op herhaling moet.... :o   :D  :D  :D 

Was zeker voor herhaling vatbaar. Maar moet erst maar 3 verjaardagen hier achter der rug krijgen. Natuurlijk met hulp van de cricut dus dat gaat vast lukken.

Resultaten krijgen jullie straks te zien.

Julia

:Y  :Y  :Y  :Y  :Y  na je verjaardagen dan maar  :thumb:

225 Laatst bewerkt door Els (06-02-2011 11:15)

Annekehil schreef:
julia23 schreef:

http://94.100.121.24/1227450001-1227500000/1227450501-1227450600/1227450506_5_4_IO.jpeg

Wauw Julia. Wat super gemaakt!!!!! Hoe heb je dit gemaakt? Ik neem aan met scal of iets vergelijkbaars. Ik kom nog niet verder dan letters en een megamindy masker

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H6IJES4Q.jpg

Wanneer je een plaatje maakt uit 1 stuk met meerdere kleuren moet je dit dan eerst gewoon printen met foodprinter en daarna uitsnijden met de cricut?

groetjes