26

Re: soms zit het mee en soms zit het tegen....

Als ik een vogeltje was, dan wist ik wel welk huisje ik zou kiezen!!!!!:lol:  :lol:  :lol:
Met andere woorden: KEI LEUK gemaakt!!!
Groetjes Danielle

.......Eigen TAART is GOUD waard......

27

prachtige taart, ik hou vooral van de zijde met stroken
met de rand op inspiratie van mamakaat bedoel je de gegolvde rand? is daar ergens meer uitleg over te vinden?
anders mail ik mamakaat eens hoor

Let's have a Cake Good Day !!!

28

Ik vind ze prachtig vooral dora  :thumb:

29

kwebbeltje schreef:

en wat die rand betreft.... daarvoor moet je bij mamakaat (karen anne) zijn (ik dacht dat iedereen dat inmiddels al wel wist en overduidelijk was :o)
het wordt misschien tijd dat zij daar workshops in gaat geven? ;)

Ik weet dat het randje van mamakaat is maar ik vind het een gaaf randje, ik zit gewoon te kijken hoe dat nou gedaan is bij elke taart met zo'n randje :D

Alles goed???? nee 3 fout

30

nou, mijn eerste cake viel in de smaak op het werk, zo erg dat ik hem niet meer mag maken :lol:  :lol:  :lol: hij was binnen no time op en iedereen was aan de lijn, maar ze konden er niet vanaf blijven :9

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

31

Leuk! mooie kleuren combi! (tweede en derde ;) )

32

Ze zijn zoals altijd super en zelf het printje met de afwerking vind ik wel iets hebben en zo super strak!!! :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

33

kwebbeltje schreef:

dat corset idee zat ook in mijn hoofd :Y  ;) iets moulin rouge achtigs en dan met een leuk valentijn idee met een diepliggend hart.... maar met dat idee in mijn hoofd en er komt een vogelhuisje uit???? dan is er toch ergens een draadje losgeprongen tussen mijn hoofd en mijn handen :lol: maar goed.... is niet anders hoor ;) ik ga er ook niets meer aan veranderen nu, het is tijd om eens flink te gaan huishouden hier, het is echt de grootste bende die ik in tijden gehad heb in huis (ja he Annemarie?), mijn keuken en woonkamer zijn ontploft, mede doordat de kids gisteren alleen thuis waren terwijl mijn hubbie en ik samen lekker uit zijn geweest. en natuurlijk maar taartspullen die overal verspreid liggen nu.

Ik ben een beetje laat met hier lezen. Maar ach waar is het huis soms niet ontploft, maar even met een doekie erdoor en  het is alweer spik en span  ;)

Je taart vind ik echt helemaal knap, maar dat had ik al via hyves laten weten :Y  :Y

34

Ik vind je taarten altijd prachtig!!!!
Moet me er ook maar eens aan wagen. Maar tot die tijd geniet ik van jouwn prachtige creaties!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

35

Soms is het fijn om te zien dat ook bij jou weleens iets niet helemaal lukt  :D
Dat geeft de mens weer moed  :lol:

Altijd prachtige creaties (en deze doet daar niet anders voor), en deze een keer een beetje minder (maar dan ook een inieminie beetje hoor)

Ik vind het gewoon super wat je maakt!!! En als je niets gezegd had, had niemand het geweten.
Ik zeg altijd: ja dat hoort zo  :x    O-) :lol:

Groetjes Monique.

mama-tijd = tijd voor taart!!