Onderwerp: soms zit het mee en soms zit het tegen....
vandaag stond in de planning een diego taart te maken en gistermiddag was ik al een een nieuw oefen project begonnen maar omdat we gisteravond lekker saampjes uit gingen wilde ik die nu natuurlijk wel afmaken. maar ik moest van mijzelf eerst de diego taart maken, dit heb ik met een print gedaan want puzzelen wil ik niet meer doen, het is niet mijn ding, dus dat had ik al aangegeven, een print was ook prima gelukkig, ze kwamen zelf met een plaatje...

het scheelde mij enorm veel tijd en ergenis om het op deze manier te doen.
daarna mijn probeersel van de vorige dag afgemaakt. (het was een vervolg idee op de taart van afgelopen weekend (fabulous five) dus die technieken zitten hier ook weer in verwerkt (overigens is dit gewoon met de MMF gedaan dames, ging eigenlijk ook gewoon goed hoor)) het zag er niet uit toen ik vanmiddag verder wilde gaan en wilde hem eigenlijk niet eens afmaken laat staan gaan posten, zelfs niet in de oepsparade, dat zou namelijk niet eerlijk zijn, het was geen ongelukje maar het zat gewoon in mijn klungelende vingers en mijn ongeduld. maar goed, we geven niet op en proberen er alsnog iets van te maken....en even later ziet hij er zo uit. ik vind het meer een soort van vogelhuisje nu.... we zeggen dat dat dan ook maar het idee was 
dit is wel cake overigens (can de cupcake mix gemaakt) in 5 lagen dunnetjes gevuld met vanillecreme en lemoncurd.

uiteraard zijn dit weer de inmiddels beroemde mamakaat swirlys welke ik nog eens wilde uitproberen na het gezamelijke fabulous five project. 

maar goed.... is niet anders hoor 

Ja die zie ik ook wel gelukkig...Stel je voor: Je zou niet menselijk zijn als je alles perfect zou maken en nu weet je ook al weer wat je de volgende keer anders moet doen.
het is dat ik in mijn tuin alleen schijtduiven heb anders had ik m zo buitengehangen
)