Onderwerp: Kan dit?? invriezen
Ik heb net een biscuitje gebakken, die ik wilde opmaken en in wilde vriezen. Nu kom ik erachter dat ik pas zaterdagmiddag of zondagochtend tijd heb om hem te bekleden. ZOu ik hem hierna dan nog in kunnen vriezen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kan dit?? invriezen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net een biscuitje gebakken, die ik wilde opmaken en in wilde vriezen. Nu kom ik erachter dat ik pas zaterdagmiddag of zondagochtend tijd heb om hem te bekleden. ZOu ik hem hierna dan nog in kunnen vriezen??
bedoel je of je alleen de biscuit kan invriezen.. ja dat kan..
en invriezen bekleed en wel kan ook maar dan moet je het op een bepaalde manier laten ontdooien om te voorkomen dat ie gaat "zweten".
bekleed en al wil ik hem invriezen. Het gaat erom of je de biscuit een paar dagen kunt laten liggen, dan bekleden en dan invriezen..
bekleed en al wil ik hem invriezen. Het gaat erom of je de biscuit een paar dagen kunt laten liggen, dan bekleden en dan invriezen..
daar wordt is niet lekkerder van. Gewoon goed inpakken en invriezen.
Haal de taart een half uurtje voor het opmaken uit de vriezer, hij hoeft niet door en door ontdooit te zijn voor je kunt snijden.
Eventueel kun je na het opmaken gewoon weer opnieuw invriezen.
[move]--> TD algemeen (bij de andere vriesvragen)
Ik zou 'm liever 2 dagen in een pedaalemmerzak bewaren en dan bekleden en invriezen dan 2 keer invriezen eerlijk gezegd... Het was waarschijnlijk beter geweest om te wachten met bakken, dat kost nog het minste tijd en kan makkelijk ergens tussendoor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kan dit?? invriezen