Re: Cricut Cake Sheets
Wil de echte Bommel dan NU opstaan
@ Jolanda, wat zijn deco plot sheets??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut Cake Sheets
Wil de echte Bommel dan NU opstaan
@ Jolanda, wat zijn deco plot sheets??
Ow.. al gevonden.. maar ehm. die zijn wel erg duur he?
Ik zie ze hier voor 4 euro per velletje.. dat gaat mij echt veel te ver
Oh en over de puzzelplaatjes. Ik heb dan wel niet SCAL maar MTC software maar ga er maar van uit dat het heel vergelijkbaar werkt en het is mij inmiddels gelukt om knorretje te maken. Ik moet hem nog printen maar dat gaat zeker lukken.
Kunnen we zaterdag even kijken hoe het in SCAL gaat.
Anneke ik zie net dat jij de donderdag gaat. Zal ik jou het geld overmaken ?
Gr. Katy
Als je het mee zou willen nemen heel erg graag wnat dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
Zal je dan gelijk geld doen !!
THANKS THANKS !!!!
Is helemaal geen enkel probleem. Ik laat je wel ff weten hoe diep je in de buidel moet tasten.
Katy schreef:Als je het mee zou willen nemen heel erg graag wnat dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
THANKS THANKS !!!!Is helemaal geen enkel probleem. Ik laat je wel ff weten hoe diep je in de buidel moet tasten.
O....MY...GOD...na zn aanschaf vd CC en alle sheets die in de prullebak zijn beland nu ook nog dit
Zal ik dan iets voor de zaterdag groep bakken?
Dan neem ik ............ mee
Annekehil schreef:Katy schreef:Als je het mee zou willen nemen heel erg graag wnat dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
THANKS THANKS !!!!Is helemaal geen enkel probleem. Ik laat je wel ff weten hoe diep je in de buidel moet tasten.
O....MY...GOD...na zn aanschaf vd CC en alle sheets die in de prullebak zijn beland nu ook nog dit
ja voor dat je het onder de knie hebt ben je 100,00 aan fondant en sheets en een pot crisco verder maar dat vertellen ze niet
Annekehil schreef:el schreef:Whahaha geeft niks hoor. fijn dat 't jou wel lukt grrrrr Kan jij 't mij strakjes mooi leren! Als we allemaal van die klunzen zouden zijn, dan zou 't nooit goed komen Wel leuk he wat er allemaal op het net te vinden is. Ik vraag me alleen af of je een normale afbeeldingen nu ook zou kunnen omzetten in een SVG file, ben ook nog eens niet zo handig met de pc
Als je scal hebt hoef je het niet om te zetten. Ik zoek naar eenvoudige plaatjes of haal in Photoshop wat details weg die er toch niet toe doen. Zet het over in zwart/wit zodat je ziet wat er van een afbeelding overblijft.....
Dan ga je in scal naar 'trace image' en je krijgt hem in beeld. Scal doet dit helemaal zelluf Ennuh, ik praat je donderdag wel bij
maar hoe krijg je dan een plaatje in onderdelen??? zoals we zelf doen met puzzelplaatjes, ik krijg nu alleen maar silhoutte??
Dat kan met inkscape (gratis programma)
Ooh bij mij doet dat de Make the cut software. Is er niet een manier om dit met SCAL te doen. Bij mij heet het pixel trace.
Anneke
Cindy
El
Joyce_Pijnacker
Veel plezier vandaag bij Bommeltje
Ik ga Zaterdag....heb er zn zin in
Dankjewel Katy!
Ik heb er ook zin hoor, ben heel beniewd naar alle tips en trucs en vind het zowiezo geweldig dat Bommeltje dit voor ons doet
Jij ook veel plezier zaterdag!
En nu maar duimen dat de truuks bij mij ook nog werken vanmiddag
Maar ik heb 5 pakken frosty sheets liggen dus we kunnen wel even voort
Dankjewel Katy!
Ik heb er ook zin hoor, ben heel beniewd naar alle tips en trucs en vind het zowiezo geweldig dat Bommeltje dit voor ons doet
dat is een ding dat zeker zo is we gaan haar daar zaterdag ook uitgebreid voor bedanken
Wens jullie ook veel plezier vanmiddag. Jullie laten wel zien wat jullie gemaakt hebben. En nog wat frosty sheets over laten.
Bommeltje mag ik een paar sheets van je overnemen?
Julia
Zo net de eerste groep dames de deur weer uitgezet
Was een reuze gezellige middag en ik geloof dat iedereen wel het een en ander wijzer is geworden!
Zo kunnen de beschadigingen op je mat er voor zorgen dat hij niet mooi snijdt. En zijn Frosty sheets mooier dan Icingsheets
Helaas was ik er niet meer aan toe gekomen om gumpaste te halen..
Eens kijken of dat voor Zaterdag nog gaat lukken..
Zo net de eerste groep dames de deur weer uitgezet
Was een reuze gezellige middag en ik geloof dat iedereen wel het een en ander wijzer is geworden!Zo kunnen de beschadigingen op je mat er voor zorgen dat hij niet mooi snijdt. En zijn Frosty sheets mooier dan Icingsheets
Helaas was ik er niet meer aan toe gekomen om gumpaste te halen..
Eens kijken of dat voor Zaterdag nog gaat lukken..
kan je ook zelf maken !!!! zal ik dat ff doen ??
Ik heb hier nog Wilton gumpaste liggen. Een hele zak en eentje waar maar een klein beetje uit is.
Die kan ik wel meenemen.
Julia
Ik heb hier nog Wilton gumpaste liggen. Een hele zak en eentje waar maar een klein beetje uit is.
Die kan ik wel meenemen.
Julia
okidoki !!! ik heb er zin in
Mooi! Aangezien ik morgen de hele dag in Eindhoven zit werd dat al een beetje lastig
Heb er zin in!
Ben vanmiddag aan het klooien geweest met alleen fondant. Is toch niet ideaal
Heel even o.t. Chantelle, hoe maak jij gumpaste?
Ik heb het ooit een keer gedaan met poedersuiker, eiwit, crisco en tylose. Was wel grappig maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Was een beetje erg elastisch.
Heb er zin in!
Ben vanmiddag aan het klooien geweest met alleen fondant. Is toch niet ideaal :think:
Ik heb het ooit een keer gedaan met poedersuiker, eiwit, crisco en tylose. Was wel grappig maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Was een beetje erg elastisch.
Ik heb het van iemand gekregen en beloofd dat ik het niet verder zeg :shh: ivm workshops sorry. :Y
smollebulle schreef:Heb er zin in!
Ben vanmiddag aan het klooien geweest met alleen fondant. Is toch niet ideaal
Ik heb het van iemand gekregen en beloofd dat ik het niet verder zeg ivm workshops sorry.
Bommeltje nogmaals bedankt hoor, het was idd heel gezellig vanmiddag
groetjes el
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cricut Cake Sheets