Onderwerp: marsefond
hoi,
iemand weet de verhouding van marsepein en fondant. Welke merk marse en welke merk fondant moet ik gebruiken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsefond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi,
iemand weet de verhouding van marsepein en fondant. Welke merk marse en welke merk fondant moet ik gebruiken?
Alle merken kunnen en ook alle verhoudingen, dus 50/50 30/70 40/60.
Net wat je lekker vindt
@boska.
iemand van deze forum heeft iets over Balina merk gezegd. Dat het niet goed is om met marsepein te mengen.
Nou ik heb geen ervaring met fondant (ja heb alleen voor bloemen gebruikt) dus geen ECHTE ervaring met wat moet met wat gemengd worden
Ben wel benieuwd waar je dit precies hebt gelezen:
iemand van deze forum heeft iets over Balina merk gezegd. Dat het niet goed is om met marsepein te mengen.
Kan normaal veel terugvinden hier, maar dit niet.......
Maar hoe bedoel je wat gemengd moet worden? Niks moet..........afhankelijk van wat je wilt maken/bereiken (bijvoorbeeld uitharden of niet) kan er van alles.............dat is ook wat Boska bedoelde denk ik met haar antwoord over welke verhouding je gebruikt voor marsefond........
Ik heb ook een keer Ballina fondant gekocht, maar dat bleek heel dun te zijn, om soezen e.d. door te halen...
Het lijkt me dat je dat niet met marsepein moet mengen, misschien bedoelt Noorya119 dat?
je moet het ook mengen met rolfondant niet met fondantglazuur
bedankt voor de reacties
ja ik ga het gebruiken voor de bekleden deel van de taart. Dus dat is mogelijk toch?
gewoon funcakes marsepein (250gram) en rolfondant (250gram)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsefond