Onderwerp: icing colors of paste colors?
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen icing- en paste colors?
Er zit nogal wat prijsverschil tussen.
Ik wil het vooral gebruiken voor het kleuren van marsepein.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » icing colors of paste colors?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen icing- en paste colors?
Er zit nogal wat prijsverschil tussen.
Ik wil het vooral gebruiken voor het kleuren van marsepein.
Volgens mij zit er weinig tot geen verschil tussen
Wilton hanteert de naam icing colors en Sugar Flair paste colors.
Amerikanen noemen alles wat over de taart icing, dus gebruiken de naam icing colors.
SF kleuren zijn iets aparter, glutenvrij en kleurvast (belangrijk voor dummies).
Qua gebruik is er weinig verschil.
Dank je wel voor je duidelijke antwoord.
Voor de meeste doelen maakt het weinig uit, behalve de prijs. Kleurstof is kleurstof.
Nu heb ik wel ervaren dat glazuur met americolor niet meer hard wordt en Wilton moeilijk is om lichte kleuren te maken (lichtblauw wordt groenig, grijs wordt paarsig).
Nu heb ik wel ervaren dat glazuur met americolor niet meer hard wordt en Wilton moeilijk is om lichte kleuren te maken (lichtblauw wordt groenig, grijs wordt paarsig).
Heb ik nog nooit voorgehad en ik gebruik ook deze twee merken
en Wilton moeilijk is om lichte kleuren te maken (lichtblauw wordt groenig, grijs wordt paarsig).
Dat ligt eerder aan het feit dat je marsepein (=gelig) wilt kleuren. Beetje wit (van Sugarflair of Wilton) erbij doet wonderen.
Ilonas schreef:en Wilton moeilijk is om lichte kleuren te maken (lichtblauw wordt groenig, grijs wordt paarsig).
Dat ligt eerder aan het feit dat je marsepein (=gelig) wilt kleuren. Beetje wit (van Sugarflair of Wilton) erbij doet wonderen.
Thanx voor de tip!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » icing colors of paste colors?