301

Re: Joann cricut cake

maris18+ schreef:
Ouassima23 schreef:

waarom moest jij 55 euro betalen. Wat had je allemaal besteld. Ik heb alleen het basispakket van 150 euro en 1 catridge en k moest 64 euro betalen aan btw kosten. He met de douane gebeld en die zeggen dat het niet klopt. Dhl weet er niets van

je stelt nu steeds dezelfde vraag en er is al antwoord op gekomen misschien weet nu niemand wat je wil ?

Ik weet ook niet wat er aan de hand was, maar ik hou het erop dat het een foutje was :) ik heb de drie dubbele berichtjes even verwijderd...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

302

okee

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

303

maris18+ schreef:
Ouassima23 schreef:

waarom moest jij 55 euro betalen. Wat had je allemaal besteld. Ik heb alleen het basispakket van 150 euro en 1 catridge en k moest 64 euro betalen aan btw kosten. He met de douane gebeld en die zeggen dat het niet klopt. Dhl weet er niets van

je stelt nu steeds dezelfde vraag en er is al antwoord op gekomen misschien weet nu niemand wat je wil ?

Is een foutje 2 keer dezelfde gepost.. sorry.. het is toch niet erg als ik iets vaker vraag of niet??

304

Ouassima23 schreef:
maris18+ schreef:
Ouassima23 schreef:

Is een foutje 2 keer dezelfde gepost.. sorry.. het is toch niet erg als ik iets vaker vraag of niet??

2 x kan altijd gebeuren maar het stond er 4 x in op verschillende tijdstippen  :s   .....

305

ARGH! Ik heb mijn cricut bijna aan kunnen raken en toch ging ie weer mee met de man van DHL  :grr:  :grr:

De telefoniste die ik gisteren aan de lijn heb gehad had niet verteld dat de bezorger geen wisselgeld bij zich heeft en ik had het bedrag niet gepast in huis  :(

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

306

Verootjuh schreef:

ARGH! Ik heb mijn cricut bijna aan kunnen raken en toch ging ie weer mee met de man van DHL  :grr:  :grr:

De telefoniste die ik gisteren aan de lijn heb gehad had niet verteld dat de bezorger geen wisselgeld bij zich heeft en ik had het bedrag niet gepast in huis  :(

Das balen..... komt ie nu morgen pas terug of straks?

307

Mooi dat ik dat weet Vero! Best slecht eigenlijk. Leven in het tijdperk van mobiele pinautomaten, moet je gepast betalen... :s
Wanneer komen ze weer?

308

Ik kan het pakket vanmiddag gelukkig op gaan halen bij DHL  :lol:

Creatieve groetjes!

309 Laatst bewerkt door Kimh (28-01-2011 10:17)

ow gelukkig  :D

Nou die van mij is nog steeds aan het varen denk ik zo..
hmmppf
International Dispatch, January 22, 2011, 9:00 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)

Mag toch hopen dat die boot een beetje doorvaart  :mad:

310

Annekehil schreef:
Ouassima23 schreef:
maris18+ schreef:

2 x kan altijd gebeuren maar het stond er 4 x in op verschillende tijdstippen  :s   .....

wat vreemd. Heb ik in ieder geval niet express gedaan. Ik zit vaak hier via mijn telefoon en waarschijnlijk is er iets mis gegaan. ,mijn excuses

311

Waarschijnlijk heb je steeds de pagina geopend terwijl je bericht er nog stond en is het daardoor opnieuw verzonden denk ik. Het gaat in ieder geval sneller dan de cricut :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

312

maris, dat is precies wat er is gebeurd. als ik een berichtje post duuurt het zo lang voor dat de pagina is geladen. dan druk ik gewoon pagina opnieuw laden. Nou dan staat het berichtje er nog een keer op. Ik zit nu op de pc en het gaat al veel makkelijker.. Bij mij had de dhl chaffeur ook geen wisselgeld. wel stom eigenlijk.. Ik heb toen 14 euro geleend van de buurvrouw.. Binnenkort maar even een taartje maken voor haar dan.. ;-)

313

septembergirl schreef:

Mooi dat ik dat weet Vero! Best slecht eigenlijk. Leven in het tijdperk van mobiele pinautomaten, moet je gepast betalen... :s
Wanneer komen ze weer?

Ik heb net iemand van DHL aan de lijn gehad (ze is ook lid op dit forum :D *zwaait* )
Die vertelde dat ze eraan werken om iedere bezorger met een mobiel pinapparaat uit te gaan rusten  ;)

Creatieve groetjes!

314

Verootjuh schreef:
septembergirl schreef:

Wanneer komen ze weer?

Ik heb net iemand van DHL aan de lijn gehad (ze is ook lid op dit forum :D *zwaait* )
Die vertelde dat ze eraan werken om iedere bezorger met een mobiel pinapparaat uit te gaan rusten  ;)

Ha,ha ze leest dus mee wat handig :lol:. Ze heeft het druk met de cricuts :lol:

315

ben benieuwd heeft iemand de disney cardridges al uitgeprobeerd en er een vb van hoe ze eruit komen te zien?

316

jolanda80 schreef:

ben benieuwd heeft iemand de disney cardridges al uitgeprobeerd en er een vb van hoe ze eruit komen te zien?

Dat ga ik vanavond doen  O-)
Zal er wel een fotootje van maken ;)

Creatieve groetjes!

317

Ik heb um!!!!!

Creatieve groetjes!

318

Kom maar op met de eerste probeersels!
Show je ze ook op ons forum? ;-)

319

Mijn cricut ging heel snel van Utah naar Ohio door naar Parijs en gelijk verder naar België. Daar kwam hij begin afgelopen nacht aan en daar is hij vandaag blijven liggen...  :s
Beeeeetje jammer dat alles zo snel gaat en kom je in de buurt an huis, moet je wachten!  :lol:

Hopelijk maandag dan maar!

320

Verootjuh schreef:

Ik heb um!!!!!

ben benieuwd

321 Laatst bewerkt door Verootjuh (28-01-2011 21:46)

Dochter laat 'm wel ff zien  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQ6TQQQK-1.jpg

Creatieve groetjes!

322

maris18+ schreef:
Verootjuh schreef:
septembergirl schreef:

Wanneer komen ze weer?

Ha,ha ze leest dus mee wat handig :lol:. Ze heeft het druk met de cricuts :lol:

pas maar op dat ik ze niet door laat sturen naar mijn eigen adres hahahahahahahahaha heb er pas 1 voorbij zien komen! opgehaald! mooi dan kan me dossier weer dicht.

Let them eat cake
http://annettes.tk/

323

Ik ben benieuwd wie de cricut cake al met succes heeft uitgeprobeerd.
Ikzelf ben gister aan het stoeien geweest maar het ging nog niet zo gemakkelijk.
Mijn fondant moest ik eerst in de vriezer leggen anders lukte het helemaal niet en als hij dan gesneden had dan moest ik mijn fondant weer in de vriezer leggen anders kreeg ik het er niet uit.
Heb op youtube al gezien dat je toch het beste met gumpaste of wilton fondant kan werken.
Nou hier mijn resultaatje en ik ga morgen weer verder stoeien.http://www.mijnalbum.nl/Foto-RT3VAUNM.jpg

324

Verootjuh schreef:

Dochter laat 'm wel ff zien  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQ6TQQQK-1.jpg

jeetje das een groot pakket? wat heb je hier nu uiteindelijk voorbetaald? als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?

Geniet van elke dag!!!!

325

ja laat eens weten want ik wl ook gaan bestellen
Yvonne