1

Onderwerp: gebruik frosting sheets

Hallo allemaal,

Ik heb voor het eerst een pak frosting sheets gekocht om te printen. Maar ik vind de gebruiksaanwijzing zo vaag....

Er staat dat je eerst moet printen en daarna pas de transparante laag moet verwijderen  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes: . Maar dan wordt alles natuurlijk op die transparante laag geprint.
Mis ik misschien een ander laagje???

Lijkt mij gewoon dat je eerst dat plastikje er afhaalt en dan gaat printen....

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft!
Bedankt alvast....

Re: gebruik frosting sheets

[move]--> keukenapparatuur

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Re: gebruik frosting sheets

Aan de bovenkant zit een dun doorzichtig plastic velletje, deze haal je eraf.
Aan de onderkant zit een wat dikker wit plastic velletje deze laat je tijdens het printen zitten en dit blijft ook de onderkant van je sheet.
Dus de kant waar je het velletje afhaalt, dat is de bovenkant en daar wordt op geprint.

het onderste velletje verwijder je pas als je de print op de taart verwerkt.

Ik hoop dat je het zo snapt!
Groetjes, wendy

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

4

Re: gebruik frosting sheets

wendyvanham schreef:

Aan de bovenkant zit een dun doorzichtig plastic velletje, deze haal je eraf.
Aan de onderkant zit een wat dikker wit plastic velletje deze laat je tijdens het printen zitten en dit blijft ook de onderkant van je sheet.
Dus de kant waar je het velletje afhaalt, dat is de bovenkant en daar wordt op geprint.

het onderste velletje verwijder je pas als je de print op de taart verwerkt.

Ik hoop dat je het zo snapt!
Groetjes, wendy

Nou, ik denk dat ik een beetje simpel ben.  Ik heb hier een sheet voor me met idd een plastic doorzichtig velletje. Maar ik kan met geen mogelijkheid dat onderste velletje vinden...of is dat ene heel groot gedoe om die eraf te halen?
Ik heb ze besteld bij cake art.

5

Re: gebruik frosting sheets

Het onderste velletje zit er wel wat vaster aan dan het bovenste, maar gaat er toch wel vrij makkelijk af. Het onderste velletje is iets groter dan de sheet  zelf. De mijne komen van trend decor, dus het zou kunnen dat ze anders zijn!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

6

Re: gebruik frosting sheets

wendyvanham schreef:

Het onderste velletje zit er wel wat vaster aan dan het bovenste, maar gaat er toch wel vrij makkelijk af. Het onderste velletje is iets groter dan de sheet  zelf. De mijne komen van trend decor, dus het zou kunnen dat ze anders zijn!

Ja ze zullen dan wel anders zijn. Heb al een hapje genomen en ik kon het zo opeten, ff testen hihi.

Maar dan druk je zeker niet op het glimmende gedeelte af?

7

Re: gebruik frosting sheets

nee, inderdaad niet op het glimmende gedeelte afdrukken.
wat betreft het opeten, als je bij mij het onderste velletje zou laten zitten, kom je er niet doorheen met je tanden!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

8

Re: gebruik frosting sheets

Bedankt hoor voor je antwoorden!!! Dan heb ik gewoon een ander soort...