1

Onderwerp: Kenwood MX 270

Ik wil een Kennie  :Y
Maar het liefst de witte! Weet iemand waar die te koop is? Als ik google krijg ik alleen de rode!!!

Iemand een tip?
Misschien in de aanbieding?

2

Re: Kenwood MX 270

Mediamarkt zag ik hem staan en bij sommige Its hebben ze hem ook

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

3

Re: Kenwood MX 270

Ik denk dat je hier verkeerd staat. Sinds kort (gisteren?) is er een nieuw pijler, voor keukenapparatuur enz.

4

Re: Kenwood MX 270

Ik zag ze staaan bij kookpunt , maar weet het niet zeker of ze er nog zijn ..

Re: Kenwood MX 270

[move]---> apparaten rubriek

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Re: Kenwood MX 270

Bij Scheer en Foppens in de winkel en anders kunnen ze hem voor je bestellen.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

7 Laatst bewerkt door winnepin (19-01-2011 17:11)

Re: Kenwood MX 270

Ok ik had van de week express nog gevraagd aan een modje in welke rubriek ik moest plaatsen!

8

Re: Kenwood MX 270

zoek eens op kenwood MX275.
daar vind je de creme kleurige nl onder

9

Re: Kenwood MX 270

stacy schreef:

zoek eens op kenwood MX275.
daar vind je de creme kleurige nl onder

Ja die had ik ook gezien, maar wil graag de witte!

10 Laatst bewerkt door Yvonne62 (25-01-2011 10:26)

Re: Kenwood MX 270

Hallo,

De Kenwood MX 271 cq. MX 275, is m.i.v. vandaag in de aanbieding bij de Makro. Hij kost dan incl btw. E 136,= Ik weet niet, waar je woont, maar Makro Groningen heeft er meer dan 15 op voorraad. In beide kleuren.

11 Laatst bewerkt door Alinimini (25-01-2011 15:30)

Re: Kenwood MX 270

Yvonne62 schreef:

Hallo,

De Kenwood MX 271 cq. MX 275, is m.i.v. vandaag in de aanbieding bij de Makro. Hij kost dan incl btw. E 136,= Ik weet niet, waar je woont, maar Makro Groningen heeft er meer dan 15 op voorraad. In beide kleuren.

Ja, maar ze wil de witte! De 271 is de crème-uitvoering.
Ik wilde ook persé een witte i.v.m. onze witte keuken. Tijdens zo'n aanbieding heb ik de Makro gebeld of ze ook een witte hadden in de buurt. 1 Makro had die nog, dus hebben we hem daar gehaald.
Daar moest ik wel het oorspronkelijke bedrag betalen, omdat deze niet in de folder stond. Maar ik vond rood en crème niet mooi, dus toch maar gedaan. Toen heb ik een brief naar de Makro gestuurd, waarom ik voor dezelfde mixer meer moest betalen, alleen omdat de kleur anders was. Uiteindelijk mocht ik het verschil komen halen.

Maar volgens mij zijn ze niet zo makkelijk meer te krijgen. Dus misschien bellen. Daar kunnen ze de voorraden van alle Makro's zien.

12

Re: Kenwood MX 270

Ik wil ook graag een 'kenny' en de rode! Dus de aanbieding komt mij als geroepen... Ik zit op internet te speuren naar de normale verkoopprijs (scheelt het veel, naast de aftrek van btw dan..)?? Had me er nog niet in verdiept, maar nu er een aanbieding voorbij komt moet ik misschien even snel actie ondernemen. Heb bedacht dat het een geweldig verjaarskado is....maar...Ik ben pas in juni jarig, dus moet mijn aanschaf wel verantwoorden aan het thuisfront  :P

13

Re: Kenwood MX 270

Je hebt best kans dat hij voor juni nog een keer in de aanbieding is bij de Makro. Meestal enkele keren per jaar.
Maar voorgaande keren was hij steeds rond de € 100,-- excl. BTW. En nu is hij dus duurder.
Je weet dus nooit wat hij de volgende keer moet kosten.  :/

Dus als je een goeie reden kunt bedenken, mag je hem best nu al kopen.  :Y  :lol:

14

Re: Kenwood MX 270

volgens mij bestaat de witte niet meer. kenwood geeft op hun site ook alleen maar de rode en de crème-kleurige aan: kenwoodworld.com/nl-nl/Producten/Keukenmachines/Patissier/

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

15

Re: Kenwood MX 270

Cupla schreef:

Mediamarkt zag ik hem staan en bij sommige Its hebben ze hem ook

Heel flauw...maar misschien dat ze na vandaag bij de Its wel heel hard in de uitverkoop gaan....

ze zijn een beetje failliet :(

Zonder dalen kun je niet genieten van de pieken!

16

Re: Kenwood MX 270

Ik heb de importeur gebeld, want ik wou wel een roze. De importeur is Delonghi-Kenwood. In Nederland is ie alleen in crème en rood verkrijgbaar. In Duitsland zit ie niet in het assortiment. Je kunt hem in de VS ofzo bestellen, maar als er dan iets is, moet je dat met de winkel regelen, waar je hem gekocht hebt. Voor mij was de keus snel gemaakt. Ik heb nu een crèmewitte en hij bevalt uitstekend.
Bij de Mediamarkt kost ie E 239,= t/o Scheer en Foppen, E 144,95.
Je bent dus wél gek, als je hem bij de Mediamarkt koopt. Voor de houders van een Makrokaart: Daar kost ie nu, t/m 31 januari, E 136,= inclusief BTW.

17

Re: Kenwood MX 270

Jammer, ik vond de creme variant ook tegenvallen (mat ipv glans en een beetje een vies kleurtje). Ik wil ook graag de witte of de roze, maar ja dat wordt dus lastig!

Mediamarkt Hengelo had hem trouwens helemaal niet... ze hebben daar trouwens vandaag 19% korting voor de liefhebbers!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

18

Re: Kenwood MX 270

Ik wou eigenlijk de witte, maar kon die nergens meer vinden. Ik werd gisteren bij thuiskomst verrast door een goede vriend die de crème kleurige voor me heeft gekocht. Ben helemaal happy  :)

19 Laatst bewerkt door Blanche (28-01-2011 11:39)

Re: Kenwood MX 270

Bij Second Media wordt de MX270 aangeboden voor € 149,00. Het plaatje dat erbij staat is een witte Kenwood. Maar ik lees hierboven dat de witte in Nederland niet verkrijgbaar is. Je kunt natuurlijk altijd bellen met Second Media en vragen of het echt om de witte Kenwood gaat.

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

20

Re: Kenwood MX 270

als ie qua kleur misschien niet in de keuken 'staat' neem dan de rode! Heb ik ook gedaan. Ben toch trots op m'n kennie, mag dus ook wel gezien worden  :Y