Onderwerp: Mijn eerste baby taart!
Hoera, Michel is geboren! En wat wassie mooooooi en lief en zacht!!! Ik was bijna vergeten hoe het ook alweer was, zo'n kleintje... Zo'n mooi menneke verdient een mooie taart, dus ik heb er erg mijn best op gedaan! Die ene ster boven de baby bungelt trouwens aan de maan, ziet er in het echt erg grappig uit, maar is op de foto niet zo goed te zien... Er zat ook heel veel tegen, maar dat verhaal komt na de foto's wel

De taart begon goed, ik had voor het eerst hogere kapsels dan mijn 10cm hoge bakvormen! Hoera! Komt vast door het extra eitje wat ik erin heb gegooid? Wat denken jullie?
Maar ik ontdekte ook meteen de nadelen van een hoog kapsel: ik had te weinig fondant en marsepein gekleurd (en had ook niet meer) dus dat moest dun uitgerold worden om nog te passen... Lastig bekleden!! En hoe verder ik naar beneden kwam, hoe meer vervelende vouwen! Pfff.... De taarten zijn dan ook echt niet strak geworden helaas...
Ik heb de bovenste voor het eerst met Regalice gedaan, wat een ROTspul! Scheuren, smelten, bobbelig, plakkerig, bah! Hebben jullie dat ook? Of doe ik iets verkeerd?
En toen ontdekte ik op het laatst ook nog dat Pipoos mij 2 dezelfde helften had gestuurd voor de snowglobe, dus die paste niet in elkaar... Heb ik het maar met secondelijm gedaan, bibber bibber! Pff, ik was blij dat ie af was! De ontvangster was iig heel erg blij en verrast met het kado en snapte niet waar ik over zeurde... 
Kan me voorstellen dat de ontvangster er blij van werd!
(=vieieieies!)); heb er nooit problemen mee.
. Hij bleef ook altijd aan men vingers en handpalmen plakken bij het kneden en zo scheuren dat ie deed! Nu gebruik ik callebaut en floep, alle problemen van de baan!