76

Re: Cricut Cake Sheets

We houden nog even een slag om de arm voor Donderdag SmolleBulle.. komt je dat wel uit?

en anders kan ik geloof ik ook op zaterdag.. ik stuur Lief het bos wel in!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

77

Die van mij is ook totaal besneden. Maar ik wil het graag met de kante klare sheets doen want anders kost het mij nog tijd om te rollen  :lol:

Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe.

nog 1 x mijn beschrijving van hoe ik het doe,

mat met crisco invetten
sheets er op leggen en dan met de roller er over en de smoother

speed op low
press op max

trouwens van alles al geprobeerd met de standen !!

Zeg mij aub wat ik verkeerd doe pfffffff

gr. Katy

78

Volgende week Zaterdag kan ik ook wel !!!

79

Ik leg overigens maar 1 sheet op de mat..

en de eerste snijsels heb ik gewoon mijn handen over de sheet gewreven i p v roller of smoother.. het was met een printje dus geen vlekken te zien..

Ik ben zowat in staat om een youtube filmpje te gaan maken..
Maar die zijn er al..

Overigens Katy.. ik had pressure niet op max.. maar 1 standje lager gezet.. volgens mij is dat high

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

80

smollebulle schreef:

:nooo
Jammer zeg, dinsdag. Had graag meegedaan en had daar graag een stukje voor gereden. Ben dan helaas gewoon aan het werk.

Misschien dat er wat dames uit de buurt van Rotterdam e.o. een keertje 's avonds kunnen. Ik ga er even over denken.

Wel de resultaten laten zien he?

Ben toch wel enthousiast van jullie resultaten met de frosty sheet hoor, zeker die geprinte  :Y  Dan komen die stukjes sheet die ik overhou na het printen ook nog van pas!

Ik ga het eens proberen!

ik woon in Capelle aan den Ijssel, dus we kunnen wel wat afspreken.
alleen heb op het ogenblik erg weinig tijd.
Maar dat kunnen we wel plannen natuurlijk,

81

Katy schreef:

Die van mij is ook totaal besneden. Maar ik wil het graag met de kante klare sheets doen want anders kost het mij nog tijd om te rollen  :lol:

Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe.

nog 1 x mijn beschrijving van hoe ik het doe,

mat met crisco invetten
sheets er op leggen en dan met de roller er over en de smoother

speed op low
press op max

trouwens van alles al geprobeerd met de standen !!

Zeg mij aub wat ik verkeerd doe pfffffff

gr. Katy

Ik had press 1 standje boven low.

Groetjes Natascha

82

Bommeltje schreef:

We houden nog even een slag om de arm voor Donderdag SmolleBulle.. komt je dat wel uit?

en anders kan ik geloof ik ook op zaterdag.. ik stuur Lief het bos wel in!

Die donderdag moet ik om 09.30 bij de kapper zijn (is nodig :s ) dus dat ga ik dan niet redden.

En zaterdag (5 februari toch?) kan ik wel.

83

Hellen18 schreef:
smollebulle schreef:

:nooo
Jammer zeg, dinsdag. Had graag meegedaan en had daar graag een stukje voor gereden. Ben dan helaas gewoon aan het werk.

Misschien dat er wat dames uit de buurt van Rotterdam e.o. een keertje 's avonds kunnen. Ik ga er even over denken.

Wel de resultaten laten zien he?

Ben toch wel enthousiast van jullie resultaten met de frosty sheet hoor, zeker die geprinte  :Y  Dan komen die stukjes sheet die ik overhou na het printen ook nog van pas!

Ik ga het eens proberen!

ik woon in Capelle aan den Ijssel, dus we kunnen wel wat afspreken.
alleen heb op het ogenblik erg weinig tijd.
Maar dat kunnen we wel plannen natuurlijk,

Ook leuk! Ik kom regelmatig in Capelle, mijn moeder woont daar (Bermesteijn)

84

http://94.100.121.231/1220150001-1220200000/1220181301-1220181400/1220181354_6_Qpfb.jpeg

Net gesneden met de cc.
  :thumb:
Ik snap alleen het formaat nooit. Heb 5 cm gekozen en vind het toch vrij groot. Ik denk dat de breedte 5 is en de lengte langer.

Dacht eigenlijk dat de lengte 5 zou zijn  :o

85

ziet er goed uit, is dat met een frosty sheet ???

86

Ja, met een restje wat ik had bewaard van een printje.

Ik word hier toch wel erg blij van, zo op de late woensdagavond! Heb ook net een franse lelie gesneden van 4 cm, ging goed.

Volgens mij is inderdaad voldoende crisco de clue.

87

oke nog eentje dan :shh:

http://94.100.120.174/1220150001-1220200000/1220190701-1220190800/1220190785_5_BzT1.jpeg

88

Dat is zeker de clue dames! en dan zelf spelen met de druk/pressure. Want het kan ook natuurlijk nog zo zijn dat jullie icingsheets net even dikker, dunner of stugger zijn..

Ik had er eentje van bouwhuis , heb er meteen maar 5 pakken van besteld hahaha, ook voor Riet want die was zo lief er hier van morgen een paar te brengen, en heeft meteen mijn Cricut onder gekwijld  :lol:

89

Ja maar als ik veel crisco gebruik dan glijt hij weg...ben ik nu echt zo...BLOND ?

90 Laatst bewerkt door smollebulle (26-01-2011 23:04)

Dat had ik net ook de eerste keer.

Nog een poging gedaan, meer crisco erop, goed aanduwen en met mijn hand proberen heen en weer te schuiven. Toen de sheet niet meer schoof heb ik bovenstaande gesneden.

91

Ja maar bij mij blijft hij schuiven. Er zijn vandaag al aardig wat icing en frosty sheets de prullebak in verdwenen :s

92

Bommeltje schreef:

..............., ook voor Riet want die was zo lief er hier van morgen een paar te brengen, en heeft meteen mijn Cricut onder gekwijld  :lol:

Daarom blijven die sheets bij jou zo goed plakken  :lol:

93

Katy schreef:

Ja maar bij mij blijft hij schuiven. Er zijn vandaag al aardig wat icing en frosty sheets de prullebak in verdwenen :s

Misschien moet je toch wat harder aandrukken? Misschien scheelt het ook wel of de mat al wat vaker gebruikt is. Het zou kunnen dat het meer houvast heeft op een gebruikte mat?

94

Erg lief dat je mij gelijk antwoord maar mijn mat is al helemaal besneden zo vaak is die al gebruikt  :s

Ik snap het echt niet...heb nu de nijging om de CC te verkopen maar daar krijg ik vast spijt van  :x

95

Katy schreef:

Erg lief dat je mij gelijk antwoord maar mijn mat is al helemaal besneden zo vaak is die al gebruikt  :s

Ik snap het echt niet...heb nu de nijging om de CC te verkopen maar daar krijg ik vast spijt van  :x

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!! :grr:  :grr:  :mad:  :nooo  :x  :nooo  :mad:  :grr:

Eerst afwachten of er gefreubeld kan worden  :lol:

96

Nou heel erg graag rij er met liefde 200km voor  :+

Ik ga maar slapen want ik begin echt ........te zijn en dat is niet leuk voor mijn liefje  ;)

Heel erg bedankt tot nu toe en slaap lekker !!

veel liefs Katy

97

Ik heb sinds een paar dagen een cricut staan maar ik vrees dat ook bij het groepje kneusjes hoor, bij mij lukt het ook nog niet zo erg. Morgen maar weer verder tobben. Ik ben overigens niet echt van sheets, ik vind dat niet zo lekker, zou het liefst fondant of marsepein gebruiken. Ik lees even met jullie mee en neem de tips mee in mijn gestuntel...

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

98

Bij de sheets laat ik het plastic er op zitten dan beschadigd je mat ook niet zo en wel met crisco insmeren.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

99

Nou.. ik heb daarnet ook meteen SCAL maar even geprobeerd  :Y

En ik wilde jullie natuurlijk ook een foto met bewijs laten zien haha

Ik heb eerst nog even geprobeerd of het makkelijker was de sheet niet van het plastic te halen.. maar  :nooo Dat ging nie lukken niet
Dus nog een keer en dan zonder het plastic van de icing sheet, pressure op high en speed op low

Ik heb ze vrij klein uitgesneden zoals jullie kunnen zien.. de breedte van het ornamentje is ongeveer 6 a7 cm en de hoogte ongeveer 3.5

http://img839.imageshack.us/img839/6949/foto2wg.jpg

100

@ Claudia, bij mij bleef het niet plakken met plastic, dan liet het plastic los van de snij mat..

Maar ik kan het nog wel een keer van de week proberen.. want het is inderdaad wel een mooi extra beschermlaagje