51

Re: Cricut Cake Sheets

Bommeltje schreef:

Jij en overige desperates zijn welkom!  :lol:  Koffie staat klaar (ow en de cricut ook :) maar ik zou die van jezelf ook meenemen zodat we zeker weten dat het niet aan het apparaat ligt

Hopelijk heb ik zelf tegen die tijd SCAL ook aan de praat

Heb het vannacht gedownload en geinstalleerd..
Mega zooi afbeeldingen gedownload van die site maar die krijg ik maar niet in SCAL te pakken..

Weet wat je zegt!!!! Ik houd me ook aanbevolen..... Heb al wel wat uitgesneden met scal maar dat kan ook geluk geweest zijn. Moet nog 1 uurtje werken en dan ga ik weer spelen.....

52

:) heb nog zwangerschapsverlof tot 16 maart ;)

53

Roep maar Bommeltje   :P

54 Laatst bewerkt door Tascha (26-01-2011 20:47)

cindydorssers schreef:

ok
veel crico, speed op low,druk op low dan komt het er net niet helemaal doorheen, prachtig om te zien, maar hoe haal ik het dan uit de sheet?????

Dat had ik eerst ook, bij de volgende heb ik de druk 1 tandje hoger gezet en toen ging het wel goed en had ik een mooie afdruk;

Met dank aan Noompie  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZMBAB6J.jpg

Groetjes Natascha

Tascha schreef:
cindydorssers schreef:

ok
veel crico, speed op low,druk op low dan komt het er net niet helemaal doorheen, prachtig om te zien, maar hoe haal ik het dan uit de sheet?????

Dat had ik eerst ook, bij de volgende heb ik de druk 1 tandje hoger gezet en toen ging het wel goed en had ik een mooie afdruk;

Met dank aan Noompie  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZMBAB6J.jpg

:grr:  :grr:  :grr:  :grr:  :grr:

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

56

Ik zie het al. Tascha mag thuisblijven!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ok.. ehm.. tja ik ben alle dagen vrij.. Ow maar Lief is vrij op Maandag en die is altijd iets minder blij met een hok vol kakelende dames  :+

Volgende week dinsdag of donderdag???

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

mijn lief gaat morgen kijken of hij dagje vrij kan krijgen dan...kan die mooi op de kids passen...
ik laat het morgen even weten
alvast heul erg bedankt

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

58

Bommeltje schreef:

:(  Ja maar met marsepein of fondant lukt het mij ook nog niet hoor. Ligt nu een mat met marsepein in de vriezer, daar ga ik zo aan beginnen.

Groetjes Natascha

59

Fondant heb ik geprobeerd de avond dat ik hem opgehaald had.. beetje tylose erdoor en niet in de vriezer.. ging ook goed!  :Y

Tasch.. je bent altijd welkom hoor.. dat weet je toch!!!! http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/xlove_huh.gif

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

60

@ Cindy K .. jij snijdt dus je fondant met iets waar je ook papier mee hebt gesneden?

O, nee ik niet hoor! Ik heb 1 keer uit nieuwsgierigheid eens wat geprobeerd om te kijken of zo'n cake iets voor mij zou zijn. Niet dus, daar heb ik geen geduld voor. Het moet wel gewoon meteen werken zoals ik het wil... :o anders hoeft het van mij niet meer  :D

Dus bij mij gaat er alleen niet eetbaar materiaal door mijn krekeltje! Gebruik hem wel voor mijn taartenhobby maar dan om cupcake wrappers mee te maken.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

61

Weet ik hoor.... Maar je woont zo ver weg   :s . Als we nou allebei nog in de zaanstreek woonde......

Groetjes Natascha

62

Tascha schreef:

Weet ik hoor.... Maar je woont zo ver weg   :s . Als we nou allebei nog in de zaanstreek woonde......

Nee ik woon dichtbij.. jij woont ver weg..

Tja.. vroegah toen we nog 'daar' woonden  :+ En nog niet ge-emigreerd waren hahaha we worden oud!!

63

Leuk topic! Ik word helemaal enthousiast door jullie verhalen over die Cricut, de hebberigheid slaat toe als ik jullie resultaten zie...en ík heb dan al wel een foodprinter staan... :D

Maar goed...het is dus niet zo simpel als het lijkt allemaal begrijp ik hieruit  :x

Nou als jullie het wiel dan uitvinden, lees ik lekker mee, voorlopig toch nog niet het geld bij elkaar gespaard om de Cricut te kopen :lol:

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

64

Bommeltje schreef:

Ok.. ehm.. tja ik ben alle dagen vrij.. Ow maar Lief is vrij op Maandag en die is altijd iets minder blij met een hok vol kakelende dames  :+

Volgende week dinsdag of donderdag???

Helemaal super bommeltje!! Als ik mag kiezen graag dinsdag omdat ik voor het weekend al een paar taarten heb staan en bang ben dat ik dan tijd tekort ga komen. Zoals altijd eigenlijk  O-)

65

Leuk anneke!!
Nu maar hopen dat de hubby van Cindy op dinsdag vrij kan nemen  :Y

Ow.. en die taarten voor volgend weekend maak je dan gewoon met de cricut dus gaat anders op donderdag ook wel goed komen  :Y

66

Bommeltje schreef:

Leuk anneke!!
Nu maar hopen dat de hubby van Cindy op dinsdag vrij kan nemen  :Y

Ow.. en die taarten voor volgend weekend maak je dan gewoon met de cricut dus gaat anders op donderdag ook wel goed komen  :Y

Daar ga ik dan maar vanuit  :+

67

als ik fondant wil snijden dan meng ik het met tylose of gumpaste en dan heel dun uitrollen even laten drogen en evt crisco bovenop. in de vriezer werkt voor mij niet daar werd het een kleffe zooi van ;)

68 Laatst bewerkt door Hellen18 (26-01-2011 21:57)

hallo dames,

na alle bevindingen van jullie te hebben gevolgd, met dezelfde resultaten die ik had.
Ben ik vanavond weer even aan het frobelen geweest.

fondant met een beetje tylose erdoor,super dun uitgerold, mat goed in de crisco.
Op de mat nog een keer met de rolstok er over heen zodat alles goed vast zat en snijden.

alles is gesneden op 5 cm,

pressure op high en speed op low

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZMHIQAA.jpg

69

Nou ik kom ook graag want het lukt gewoon niet nu de icing sheet geprobeerd maar lukt ook niet  :grr:

Roep maar een datum !!

Gr. Katy

70

We hebben nu volgende week dinsdag staan Katy.. zou jou dat lukken? Hangt nog wel ook even van Cindy af.. die heeft oppas nodig..

71

Hellen18 schreef:

hallo dames,

na alle bevindingen van jullie te hebben gevolgd, met dezelfde resultaten die ik had.
Ben ik vanavond weer even aan het frobelen geweest.

fondant met een beetje tylose erdoor,super dun uitgerold, mat goed in de crisco.
Op de mat nog een keer met de rolstok er over heen zodat alles goed vast zat en snijden.

alles is gesneden op 5 cm,

pressure op high en speed op low

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZMHIQAA.jpg

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Natascha

72

Ziet er gaaf uit Hellen!!! Ik heb het ook zo gedaan.. dun uitrollen en op de mat met crisco ook nog een keer goed uitrollen met de roller  :Y

dinsdag gaat niet lukken, donderdag misschien, anders zou het in een weekeind moeten of een andere datum.
ps word een beetje jalours na het zien van die resultaten.
zou het aan mijn mat liggen die is ondertussen zo...besneden :)...

74

cindydorssers schreef:

dinsdag gaat niet lukken, donderdag misschien, anders zou het in een weekeind moeten of een andere datum.
ps word een beetje jalours na het zien van die resultaten.
zou het aan mijn mat liggen die is ondertussen zo...besneden :)...

Je mat even halve slag omdraaien.

Groetjes Natascha

75

:nooo
Jammer zeg, dinsdag. Had graag meegedaan en had daar graag een stukje voor gereden. Ben dan helaas gewoon aan het werk.

Misschien dat er wat dames uit de buurt van Rotterdam e.o. een keertje 's avonds kunnen. Ik ga er even over denken.

Wel de resultaten laten zien he?

Ben toch wel enthousiast van jullie resultaten met de frosty sheet hoor, zeker die geprinte  :Y  Dan komen die stukjes sheet die ik overhou na het printen ook nog van pas!

Ik ga het eens proberen!