Onderwerp: Incognito nieuwjaars-cakepops.
Mijn eerste cakepops!
Is best veel werk, maar wel erg leuk om te doen!!
Eigenlijk zouden we vanavond bij het koor het nieuwe jaar beginnen met allemaal zelfgemaakt hapjes. Dat doen we elk jaar. Maar... vanavond konden we weer in het gemeenschaphuis terecht, nadat we bijna een jaar op een andere locatie zijn geweest vanwege een grootscheepse verbouwing. Ze pakken het in het gemeenschaphuis nu commercieel aan en dus mogen er geen zelf meegebrachte hapjes meer genuttigd worden. Balen!! Aangezien ik huismoeder ben en mijn man op zee werkt hebben wij geen collegae, die ik als proefkonijn kan gebruiken voor mijn baksels, dus nam ik de laatste tijd alles mee naar de repetitie. En daar vonden ze dat helemaal niet erg,
Ik wilde dus eigenlijk voor vanavond een taart maken. Had al helemaal een winterthema bedacht, maar helaas. Aangezien ik toch wat wilde maken (mijn handen begonnen aardig te jeuken na een week niks doen), bedacht ik me, dat dit een prima gelegenheid zou zijn om eindelijk cakepops te maken. Ik heb er een "gelukkig nieuwjaar"-kaartje aangehangen, zodat het gewoon een nieuwjaarswens is. In een originele verpakking weliswaar
Ze vonden het allemaal zo leuk, dat ze 'm niet op wilden eten bij de koffie, maar mee naar huis hebben genomen
Zijn gemaakt van chocoladecake en cream cheese frosting met een scheutje grand marnier. (Dat was een rest van de verjaardagstaart van mijn zoontje).

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Wendy