1 Laatst bewerkt door Hanako (14-03-2011 20:04)

Onderwerp: Foto's insturen Taartenagenda 2012

Wie o wie komt er in de taartenagenda met zijn of haar foto? Ik had beloofd na 15 maart te laten weten wie dat zijn maar dat is helaas niet haalbaar. We hebben zoveel leuke/mooie inzendingen ontvangen dat een keuze maken niet mee valt! Daarom wordt het eind van de maand (maart) dat ik ieder zal mailen wie wel of niet in de agenda komt. Nogmaals dank voor het insturen!
Groetjes Natascha (Hanako)

Beste dames en heren,
Afgelopen jaar hebben wij (Go Dutch Design, Natascha Baan en Lieselotte Bolder) met veel plezier de Taartenagenda 2011 op de markt gebracht. Inmiddels zijn we alweer druk bezig met de agenda voor 2012. Net als in de eerste editie kunnen ook voor 2012 weer foto's van taarten (en ook cupcakes) ingestuurd worden die mogelijk in de agenda worden geplaatst. Dus lijkt het jou leuk om jouw taart terug te zien in de taartenagenda 2012 let dan op dat jouw taart en foto voldoen aan het volgende:
- de taart of cupcakes die je instuurt dienen jouw eigen taarten te zijn
- er mogen geen plaatjes zoals bijv Bumba, Jojanneke etc opstaan ivm copyright op deze afbeeldingen
-zorg voor een mooie vrijstaande taart. Dus geen rommelige keuken op de achtergrond of gefotografeerd in een taartdoos
-let ook op dat de foto goed belicht is dus dat wij de taart goed kunnen zien
Je kunt je foto tot 1 maart 2011 insturen naar info@pinkandpetrol.nl. Stuur in eerste instantie een klein bestandje zodat niet mijn mailbox overvol raakt met grote foto's. Als je foto geplaatst wordt zullen wij je vragen voor een groter bestand.
Het reclamebureau zal uiteindelijk beslissen welke foto er in komt te staan. Je krijgt hiervoor geen vergoeding maar wel een naamsvermelding en jouw foto in de Taartenagenda 2012.
LET OP: per persoon graag maar 1 foto insturen anders wordt het teveel van het goede :)
Heb je nog tips of suggesties verder voor de agenda dan mag je die natuurlijk ook altijd mailen.
Groetjes
Natascha / Hanako

2

Re: Foto's insturen Taartenagenda 2012

Lijkt me erg leuk om erin te staan, maar ik heb nog niet genoeg ervaring met het maken van zo'n prachtige taarten :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

leuk! ik ga eens kijken of ik er eentje kan vinden die er mee door kan ;)

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

4

Wat leuk!

Wat me opviel in de agenda van nu is dat het web-adres van de taartenmaker niet vermeld wordt. Misschien een idee om dit nu wel te doen?

Ook vind ik de ruimte voor het weekend erg krapjes en dit terwijl de meeste taarten dan besteld worden!

Jacqueline

5

yakefrank schreef:

Wat leuk!

Wat me opviel in de agenda van nu is dat het web-adres van de taartenmaker niet vermeld wordt. Misschien een idee om dit nu wel te doen?

Ook vind ik de ruimte voor het weekend erg krapjes en dit terwijl de meeste taarten dan besteld worden!

Helemaal mee eens!  :thumb:

6

yep, de zondag bestaat helemaal niet :nooo (alleen in naam dan).

Ik vind de how-to's erg leuk zo :thumb: , alleen liever niet midden in de week, nu moet je bladeren om te kijken wat er donderdag enz is. Liever de how-to beginnen op links en eindigen op rechts :Y

Verder: veel succes met de nieuwe agenda :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Hartstikke goed dames! Vast bedankt voor de reacties...daar kan ik iets mee! En ook al denk je zelf niet goed genoeg te zijn.. je weet het nooit.. Niet geschoten Altijd mis!
Hanako

8

ik heb gemaild :)

9

Ik ga zeker wat opsturen

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

10

Leuk, ik ga mijn foto's eens critisch bekijken en wie weet...

11

ik wil graag mijn boltaartje opgeven maar helaas heb ik die alleen gefotografeert met een "home"klok op de achtergrond :s

misschien lukt mijn verjaardags stapeltaart goed :9  we zullen zien

vind het een super leuk idee

12

Het klinkt zo leuk! Waar kan ik die agenda krijgen?

13

hme schreef:

De huidige agenda is als het goed is nog bij diverse boekwinkels te krijgen. De Taartenagenda 2012 komt ook weer in de boekwinkels door heel het land en hopelijk ook bij de grote warenhuizen! Maar pas vanaf september/oktober te krijgen waarschijn dus het duurt nog even!

14

Hanako schreef:
hme schreef:

De huidige agenda is als het goed is nog bij diverse boekwinkels te krijgen. De Taartenagenda 2012 komt ook weer in de boekwinkels door heel het land en hopelijk ook bij de grote warenhuizen! Maar pas vanaf september/oktober te krijgen waarschijn dus het duurt nog even!

Dank je wel!
Ik bedoel die van 2011 :)

15

Leuk idee zeg.

Ik heb de agenda ook en het enige wat ik mis is eigenlijk een adresboek. Ik schrijf altijd mijn adressen in mijn agenda en had hier nu niet echt ruimte voor.

Maar verder vind ik het een super agenda en ik denk dat ik wel een fototje gaan insturen :)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

Nog een suggestie : ook koekjes kunnen mooi zijn  :Y
en ze zijn helemaal in. Het is ook een kunst een mooi koekje te creëren en veel werk wanneer je met royal icing werkt.

Iets om over na te denken ?

17

Ik heb ook gemaild! Ben benieuwd!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

GAAF IK GA OOK MAILEN  :shh:  :lol:

19 Laatst bewerkt door Hanako (30-01-2011 19:55)

Al veel reacties en mooie foto's zijn er binnengekomen. Maar er kan nog meer bij hoor! Dus wie zijn foto een kans wil geven om in de Taartenagenda 2012 te komen...stuur de foto in naar info@pinkandpetrol.nl. Stuur in eerste instantie een klein bestand. Het mag een foto van een taart of cupcake zijn maar bijvoorbeeld ook van alleen een boetseersel. Kijk even naar mijn eerste mail naar verdere voorwaarden waar de foto aan moet voldoen. Na 15 maart hoor je meer...
Groetjes
Natascha / Hanako

20

Zou het niet een aardige geste zijn om de dames waarvan de foto's in de agenda worden geplaatst een gratis exemplaar te geven?

Dat moet toch te regelen zijn?  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

21 Laatst bewerkt door Hanako (30-01-2011 20:52)

Annelies schreef:

Zou het niet een aardige geste zijn om de dames waarvan de foto's in de agenda worden geplaatst een gratis exemplaar te geven?

Hi Annelies,
Dat is zeker een aardige geste en is afgelopen jaar ook gebeurd. Correctie.. de dames die in de agenda stonden hebben geen gratis exemplaar gekregen maar hebben een agenda met korting kunnen kopen). Diegenen zijn hier vooraf van op de hoogte gesteld en hebben uiteraard zelf de keuze gehad of ze hiervan gebruik wilde maken ja of nee.  Helaas kan ik geen beloftes doen voor dit jaar omdat ook het reclamebureau en de uitgever hierin beslissen. Maar je foto met naam in 10.000 agenda's is toch ook al een heel cadeau :)
Groetjes Hanako

22 Laatst bewerkt door Annelies (30-01-2011 21:42)

Hanako schreef:
Annelies schreef:

Hi Annelies,
Dat is zeker een aardige geste en is afgelopen jaar ook gebeurd. Helaas kan ik geen beloftes doen voor dit jaar omdat ook het reclamebureau en de uitgever hierin beslissen. Maar je foto met naam in 10.000 agenda's is toch ook al een heel cadeau :)
Groetjes Hanako

Ja, dat is een heel cadeau.....voor de uitgever.
Over een oplage van 10.000 exemplaren wordt door de drukker al een x aantal extra exemplaren gedrukt en ter beschikking gesteld.
Vandaar ook mijn suggestie naar de dames toe....

Overigens; ik bak niet hoor en dus ook geen foto van mijn kant.... ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

23

hallo Natascha / Hanako

Een hele leuke agenda.
Ik zou het wel leuk vinden als er meer notitie pagina's bij zouden zijn. Ik gebruik ze voor tips/ideeën.

24

hoi hoi

ik ga ook zeker mailen

nog een ideetje:  extra hoesjes om foto's van je eigen taarten toe te voegen.... en de how to's aan het begin van de maand ipv midden in de weken, weet je ook meteen wanneer een nieuwe maand begint.

verder super leuke agenda

groetjes Wendy

Wat leuk!
Ik ga gelijk even een foto zoeken om in te zenden.

Inderdaad heb ik ook wat moeite met de miniatuur weekenden.
Aangezien mijn weekenden altijd propvol zitten.
Ik los het nu op door van die post-it blaadjes over de weekenden te plakken. Dat is dan zaterdag, daaronder is zondag :Y

Ik hoop dat jullie de agenda van 2012 ook met van die ideale ringen maken. Want in een agenda hoort een pen  :Y

Nou, dan zal ik in mijn taartenagenda van 2011 even een notitie maken dat ik in sept uit kan gaan kijken naar taartenagenda 2012 :D

Jammie, jammie!