Onderwerp: Foto's insturen Taartenagenda 2012
Wie o wie komt er in de taartenagenda met zijn of haar foto? Ik had beloofd na 15 maart te laten weten wie dat zijn maar dat is helaas niet haalbaar. We hebben zoveel leuke/mooie inzendingen ontvangen dat een keuze maken niet mee valt! Daarom wordt het eind van de maand (maart) dat ik ieder zal mailen wie wel of niet in de agenda komt. Nogmaals dank voor het insturen!
Groetjes Natascha (Hanako)
Beste dames en heren,
Afgelopen jaar hebben wij (Go Dutch Design, Natascha Baan en Lieselotte Bolder) met veel plezier de Taartenagenda 2011 op de markt gebracht. Inmiddels zijn we alweer druk bezig met de agenda voor 2012. Net als in de eerste editie kunnen ook voor 2012 weer foto's van taarten (en ook cupcakes) ingestuurd worden die mogelijk in de agenda worden geplaatst. Dus lijkt het jou leuk om jouw taart terug te zien in de taartenagenda 2012 let dan op dat jouw taart en foto voldoen aan het volgende:
- de taart of cupcakes die je instuurt dienen jouw eigen taarten te zijn
- er mogen geen plaatjes zoals bijv Bumba, Jojanneke etc opstaan ivm copyright op deze afbeeldingen
-zorg voor een mooie vrijstaande taart. Dus geen rommelige keuken op de achtergrond of gefotografeerd in een taartdoos
-let ook op dat de foto goed belicht is dus dat wij de taart goed kunnen zien
Je kunt je foto tot 1 maart 2011 insturen naar info@pinkandpetrol.nl. Stuur in eerste instantie een klein bestandje zodat niet mijn mailbox overvol raakt met grote foto's. Als je foto geplaatst wordt zullen wij je vragen voor een groter bestand.
Het reclamebureau zal uiteindelijk beslissen welke foto er in komt te staan. Je krijgt hiervoor geen vergoeding maar wel een naamsvermelding en jouw foto in de Taartenagenda 2012.
LET OP: per persoon graag maar 1 foto insturen anders wordt het teveel van het goede
Heb je nog tips of suggesties verder voor de agenda dan mag je die natuurlijk ook altijd mailen.
Groetjes
Natascha / Hanako