1

Onderwerp: verschillende topics/profiel zelf kunnen wijzigen....

als je zit je lezen in verschillende topics dan staan er heeeeeeeel veel tussen die al voorzien zijn/gesloten of niet op wordt gereageerd een idee dat deze dan verwijderd worden :Y dit scheelt enorm in zoeken ook verouderde vragen etc. ;) (Dat degene die zelf een nieuw onderwerp maken zelf dit kunnen verwijderen :Y )

tevens een tip dat het voor diegene die zich aanmelden op deze site de mogelijkheid krijgen om zelf je profiel etc te kunnen wijzigen waaronder ook afmelden en niet dat je toestemming moet vragen aan de mod. ;) dit kom ik vaak tegen bij anderen maar ook die rechtstreeks naar mij mailen dat die niet als prettig wordt ervaren ;)  ;)

2 Laatst bewerkt door jojade (24-01-2011 20:47)

Re: verschillende topics/profiel zelf kunnen wijzigen....

Ik denk  niet dat dat gaat werken.Dan zou iedereen maar wat aan kunnen rommelen in het forum.
En je hebt toch zonder toestemming je profiel zelf verandert.
En waarom afmelden?Als menden geen zin meer in het forum hebben dan komen ze gewoon niet meer.
Maar waarom gaan mensen jou mailen dat ze iets van het forum niet prettig vinden?Dat snap ik niet zo goed.

3

Het verwijderen van topics door leden zelf gaat niet gebeuren. Ik ken niet zo veel forums die dat wel toestaan trouwens.

En het wijzigen van je profiel snap ik niet zo goed; ik weet wel dat er nog een vraag van jou open staat, maar je kunt in  je profiel gewoon wijzigen wat je wilt, behalve je forum naam en jezelf verwijderen.

Jezelf verwijderen vind ik niet zo noodzakelijk; daarmee verwijder je namelijk ook relevante berichten of creëer je allemaal berichten waarvan de poster niet meer te achterhalen is.
Je naam niet kunnen wijzigen is om te voorkomen dat dit te pas en te onpas gebeurt.

Ik begrijp dit ook niet zo goed:

dit kom ik vaak tegen bij anderen maar ook die rechtstreeks naar mij mailen dat die niet als prettig wordt ervaren

Word jij persoonlijk gemaild dat forumleden hier het niet als prettig ervaren dat ze zichzelf niet kunnen verwijderen??

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

mathanja schreef:

als je zit je lezen in verschillende topics dan staan er heeeeeeeel veel tussen die al voorzien zijn/gesloten of niet op wordt gereageerd een idee dat deze dan verwijderd worden :Y dit scheelt enorm in zoeken ook verouderde vragen etc. ;) (Dat degene die zelf een nieuw onderwerp maken zelf dit kunnen verwijderen :Y )

tevens een tip dat het voor diegene die zich aanmelden op deze site de mogelijkheid krijgen om zelf je profiel etc te kunnen wijzigen waaronder ook afmelden en niet dat je toestemming moet vragen aan de mod. ;) dit kom ik vaak tegen bij anderen maar ook die rechtstreeks naar mij mailen dat die niet als prettig wordt ervaren ;)  ;)

Ik heb geen antwoord op jouw vragen, maar een tip.
Leestekens en hoofdletters, zorgen ervoor dat het bericht te lezen is  :Y

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Ik vind het juist interessant om oude topics te lezen.. En als alles verwijderd zou worden, dan blijft er ook niets te zoeken over..  :think:

Denk dat het inderdaad geen goed idee is om forumleden zelf berichten te laten verwijderen..  :nooo

Gaat het om een bepaald topic, die jij graag verwijderd wilt hebben..??
Misschien kan je de modjes dan lief aan "kijken".. Dan voel jij je ook meteen prettiger op het forum..  :Y

Groetjes,
Jessica  :thumb:

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

6

Yzzka schreef:

Ik vind het juist interessant om oude topics te lezen.. En als alles verwijderd zou worden, dan blijft er ook niets te zoeken over..  :think:

Denk dat het inderdaad geen goed idee is om forumleden zelf berichten te laten verwijderen..  :nooo

Gaat het om een bepaald topic, die jij graag verwijderd wilt hebben..??
Misschien kan je de modjes dan lief aan "kijken".. Dan voel jij je ook meteen prettiger op het forum..  :Y

Groetjes,
Jessica  :thumb:

nee gaat niet over mezelf maar de forums waar ik bij ben aangemeld kan ik zelf alles bepalen ook zelf afmelden of je namen etc. veranderen en dat vind ik zelf prettiger vandaar dat ik die vraag heb ;)

en heb wel mail idd van mensen gehad die het ook niet prettig vinden dat jezelf helemaal niks kan veranderen moet je me niet vragen wie het zijn want het ging rechtstreeks naar m'n prive mail en heb ze helaas verwijderd :s

7

Marianne schreef:

Het verwijderen van topics door leden zelf gaat niet gebeuren. Ik ken niet zo veel forums die dat wel toestaan trouwens.

En het wijzigen van je profiel snap ik niet zo goed; ik weet wel dat er nog een vraag van jou open staat, maar je kunt in  je profiel gewoon wijzigen wat je wilt, behalve je forum naam en jezelf verwijderen.

Jezelf verwijderen vind ik niet zo noodzakelijk; daarmee verwijder je namelijk ook relevante berichten of creëer je allemaal berichten waarvan de poster niet meer te achterhalen is.
Je naam niet kunnen wijzigen is om te voorkomen dat dit te pas en te onpas gebeurt.

Ik begrijp dit ook niet zo goed:

dit kom ik vaak tegen bij anderen maar ook die rechtstreeks naar mij mailen dat die niet als prettig wordt ervaren

Word jij persoonlijk gemaild dat forumleden hier het niet als prettig ervaren dat ze zichzelf niet kunnen verwijderen??

heb je even een prive mail gedaan ;)

8

Zelf zou ik het ook erg jammer vinden als oude berichten verwijderd worden, want er staat zoveel informatie in. Als je wilt dat dit bijvoorbeeld verwijderd wordt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=128448 , dan kun je dat aan een moderator vragen. Of je laat gewoon zien dat jouw Wilton-taarten geweldig zijn en de vervelende berichten zijn snel vergeten.
Inmiddels al een nieuwe website (met naam)? Ook al wat leuke voorbeelden op je site gezet? Anders zullen die tijdens zo'n Wilton-cursus vast wel snel volgen.