201

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:
Gerlinde schreef:

Jaaaaaaaaaah ik heb hem binnen mijn Cricut Cake.
Ik moest helaas ook invoerrechten betalen maar goed, dat is niet anders.

Ga hem eens lekker uitproberen.

deel je nog wel je ervaring met ons? ben erg benieuwd!
ik heb er gisteren ook weer heel de avond mee gespeeld en ben helemaal verkocht.

@NiQ Nou bij mij wil 't nu niet zo goed meer lukken, raar he, op dezelfde manier gedaan als eerst, maar nu versleept 't wel....nu maar gumpaste besteld en dan daar maar eens mee mengen. Hoe heb jij 't nu gedaan?

202

NiQ schreef:
Kimh schreef:

ik heb hem nog niet  :/ maar ik dacht ergens te hebben gelezen crisco

heb ik geprobeerd om het heel licht in te vetten maar werkt niet echt....

Hier http://www.taartenfantasie.nl/c-918113/ … icut-cake/ staat een filmpje, misschien heb je er iets aan.

Groetjes Maroesja

203

el schreef:
NiQ schreef:
Gerlinde schreef:

Jaaaaaaaaaah ik heb hem binnen mijn Cricut Cake.
Ik moest helaas ook invoerrechten betalen maar goed, dat is niet anders.

Ga hem eens lekker uitproberen.

deel je nog wel je ervaring met ons? ben erg benieuwd!
ik heb er gisteren ook weer heel de avond mee gespeeld en ben helemaal verkocht.

@NiQ Nou bij mij wil 't nu niet zo goed meer lukken, raar he, op dezelfde manier gedaan als eerst, maar nu versleept 't wel....nu maar gumpaste besteld en dan daar maar eens mee mengen. Hoe heb jij 't nu gedaan?

ik had toen ik hem binnen kreeg net flowerpaste gemaakt maar dit was duidelijk te vers dus werkte voor geen meter.

nu heb ik gisteren dus wat oudere flowerpaste gemengd met fondant 1:3 ong dit uitgerold en even laten uitharden. toen ging het heel wat beter maar nog met de kleine details gaat het verslepen.

licht invetten met crisco werkt niet bij mij dan lijkt het alsof de puntjes aan de naald blijven kleven.

N-Joy Cakes

204

@NiQ Ja, dat de puntjes aan de naald lijken te kleven dat had ik nu dus ook. Misschien heb ik ook te weinig geduld. Voor donderdag heb ik een stapeltaart staan, met als thema paarden, en ik dacht daar mooi de cricut voor te kunnen gebruiken. Maar denk dat er eerst nog veel meer geoefend moet worden :s Of ik moet geluk hebben, vorige week ging het wel goed. Ga het zodra de gumpaste binnen is maar eens op jouw manier proberen dan....

205 Laatst bewerkt door Maroesja (24-01-2011 13:41)

Weet iemand of je deze cricut dan ook alsnog voor papier kan gebruiken. Voor als ik deze hobby ooit eens zat ben.   :o Ik verwacht het niet maar. Dan heeft ie nog een andere functie.

Groetjes Maroesja

206

Volgens mij kan dat prima, heb je dacht ik alleen een ander mesje nodig. Maar zowel voor papier als voor eetbare producten tegelijk gebruiken dat wordt afgeraden ivm hygiëne.

207

de mijne is ook binnen, maar kan nog niet gaan spelen ermee, moet tot half 11 vanavond werken :(

208

Hellen18 schreef:

de mijne is ook binnen, maar kan nog niet gaan spelen ermee, moet tot half 11 vanavond werken :(

nouhou... die van mij nog steeds niet :-(

209 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 16:29)

ik verwacht niet meer dat ie vandaag of morgen komt heb ik net gezien  :(
Ik kijk op status en hij is pas zaterdag uit de USA vertrokken.. helaas duurt het dus nog wel wat dagen..

Edit: even gebeld met TNT wat mijn nederlandse 3S code was zodat ik hem kan volgen.. is nog niet bekend..  :nooo
Dat betekent dat hij dus nog op schiphol bij de douane aan het zwerven is en nog niet in beheer van TNT is.. De dame raadde mij aan om het donderdag nog eens te bellen..
Ben wel een beetje verdrietig hoor.. ik heb hem immers op dezelfde dag besteld als Helen en bij Helen is hij al aangekomen  :(

210

Ik heb hem vrijdag besteld en stond net op mijn stoep helaas moest ik nog BTW betalen 65 euro.. :s

211 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 17:50)

Mutsie schreef:

Ik heb hem vrijdag besteld en stond net op mijn stoep helaas moest ik nog BTW betalen 65 euro.. :s

zie je.. ik heb weer pech hoor.. ik heb hem dus al woensdag besteld en hij is nog niet eens officieel in nederland aangekomen... *zucht*

En over die 65 euro.. op zich is dat vrij normaal..
wil jij mij een plezier doen en je status copy pasten van de track en trace site.. dan kan ik zien wat er bij mij anders is

212

Kimh schreef:

ik verwacht niet meer dat ie vandaag of morgen komt heb ik net gezien  :(
Ik kijk op status en hij is pas zaterdag uit de USA vertrokken.. helaas duurt het dus nog wel wat dagen..

Edit: even gebeld met TNT wat mijn nederlandse 3S code was zodat ik hem kan volgen.. is nog niet bekend..  :nooo
Dat betekent dat hij dus nog op schiphol bij de douane aan het zwerven is en nog niet in beheer van TNT is.. De dame raadde mij aan om het donderdag nog eens te bellen..
Ben wel een beetje verdrietig hoor.. ik heb hem immers op dezelfde dag besteld als Helen en bij Helen is hij al aangekomen  :(

Ja en ik heb niet eens een track and trace code gekregen, dus kon het ook niet volgen waar hij ergens was.
ik hoop voor je dat hij er morgen is, zou moeten kunnen.

Ook ik moest invoerrechten betalen 76 euro maar ben dan altijd nog goedkoper uit

213 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 17:54)

als het goed is staat er een code op je cricutmachine.com account.. kan je het voor mij nakijken?
kan ik kijken wat er bij mij anders is

Edit: ik heb nu alweer spijt van mijn actie om te bestellen.. straks duurt het nog 5 maanden (is overigens best mogelijk hoor.. dat staat op diverse sites van oa de douane)

214

Kimh schreef:

als het goed is staat er een code op je cricutmachine.com account.. kan je het voor mij nakijken?

01/19/2011    Processing    Transaction ID: 41500398U79126908
01/19/2011    Completed    International Express - 8058165544

dit stond er bij mij

215

@kimh  Wachten duurt lang he dan! Als je in de buurt had gewoont zou ik zeggen kom vas ff oefenen, maar tis niet echt naast de deur...
Nog ff volhouden!!

216

Hellen18 schreef:
Kimh schreef:

dit stond er bij mij

en achter completed staat een nummer dat begint met 2 letters..
heb jij overigens wel ook bij cricutmachine.com besteld

217

Kimh schreef:

Ik heb ook niet gekeken naar een code maar ik zal ff in mijn mail kijken en op mijn doos....

Hij werd door DHL bezorgd overigens.

Dit stond er:

01/21/2011 Processing Transaction ID: 4TT92588WC880404S
AVS Code: Service not Supported Not applicable
CVV2 Code: Match CVV2
01/21/2011 Completed International Express - 8059702195
01/21/2011 Completed International Express - 8059704704

218

Kimh: geduld is een schone zaak!  ;)

Gewoon even wáchten.......... sterkte daarmee!

(En o zo moeilijk........ :+)

219 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 18:02)

annick67 schreef:

Kimh: geduld is een schone zaak!  ;)

Gewoon even wáchten.......... sterkte daarmee!

(En o zo moeilijk........ :+)

Ik weet het Annick... het gaat niet zozeer om het wachten (al kan ik dat ook niet)... Het gaat mij om het feit dat ik hem met de duurste verzending heb gestuurd en blijkbaar ben ik weer de sigaar dat ie bij de douane is blijven hangen..
heb woensdag besteld en sommigen vrijdag en die hebben hem al... ik ben gewoon altijd de sjaak en daar baal ik van

EDIT: Bij de douane?? Ik zie nu dat ie nog niet eens in Nederland is aangekomen

220

Kimh schreef:
Hellen18 schreef:
Kimh schreef:

dit stond er bij mij

en achter completed staat een nummer dat begint met 2 letters..
heb jij overigens wel ook bij cricutmachine.com besteld

ja ik heb hem daar ook gewoon besteld, maar dit is alles wat er bij mij stond, dus ik was eigenlijk verbaasd vanmiddag dat hij er al was

221 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 18:42)

Nou meiden.. als ie er over 2 weken niet is haal ik hem terug via mijn CC.. dan mocht het helaas niet zo zijn

klinkt misschien een beetje kort door de bocht maar ik heb hier echt even een mega dip met heel heel heel veel tegenslagen waar ik over wil en kan uitweiden maar dit is de spreekwoordelijke druppel waardoor ik momenteel echt even helemaal uit mijn doen ben..
en dat gaat echt niet over de machine zelf hoor.. tis immers maar een stuk metaal

222

ik heb de mijne via cricutmachine besteld en de eerste keer duurde het 3 dagen voor ik m binnen had...ze moesten een nieuwe sturen omdat nr 1 stuk was en die had ik de avond er na al in huis.
Lijkt me dat er iets aan de hand is...maar then again, ik hoefde geen douanekosten te betalen maar alleen de btw, misschien dat die van jou in een controle zit?

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

223 Laatst bewerkt door Kimh (24-01-2011 18:53)

jufdorien schreef:

ik heb de mijne via cricutmachine besteld en de eerste keer duurde het 3 dagen voor ik m binnen had...ze moesten een nieuwe sturen omdat nr 1 stuk was en die had ik de avond er na al in huis.
Lijkt me dat er iets aan de hand is...maar then again, ik hoefde geen douanekosten te betalen maar alleen de btw, misschien dat die van jou in een controle zit?

Dat is het rare... volgens de track en trace zit ie in de lucht... al 2 dagen lang.. das toch raar.. dit is al 2/3 dagen de status:

Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO (USPS) at 9:00 pm on January 22,

224

waarschijnlijk is hij op papier pas "uit de lucht"als hij is overgedragen aan de dhl.
En anders even een mailtje naar cricutmachine? ze hebben mij ook heel snel geholpen toen die van mij stuk bleek te zijn.

wel balen in ieder geval! zeker als je er echt op zit te wachten :), dan duurt een dag extra heeeeeel lang.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

225

jufdorien schreef:

waarschijnlijk is hij op papier pas "uit de lucht"als hij is overgedragen aan de dhl.
En anders even een mailtje naar cricutmachine? ze hebben mij ook heel snel geholpen toen die van mij stuk bleek te zijn.

wel balen in ieder geval! zeker als je er echt op zit te wachten :), dan duurt een dag extra heeeeeel lang.

de mevrouw van de TNT gaf aan dat als hij geland is dat hij dat hij dan direct gescand wordt.. ik krijg nu visoenen dat ie in de laadruimte is blijven liggen.. :s