1

Onderwerp: hoes voor kitchenaid?

Ik heb vorig jaar een Kitchenaid gekocht en ben er heel erg blij mee. :Y  Hij staat ook te pronken op mijn keukenkastje.....maar het nadeel is dat hij ook stof hapt :s ...ik gebruik hem wel regelmatig, maar niet elke dag...
Nu heb ik gezocht bij Kitchenaid en een hoes gezien die precies past om de  machine...maar rond de 65 euro... :s
Misschien zijn er mensen die hetzelfde "probleem" hebben...hoe heb jij het opgelost? (...en in een kast zetten is voor mij geen optie. :nooo ...hij is best zwaar)
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :Y

2

Re: hoes voor kitchenaid?

Voor gebruik even een doekje erover zou ik dan doen.
Vindt een hoes over een machine nou niet echt mooi staan op een aanrecht.

Ik gebruik de machine wel bijna dagelijks, dus bij mij is het eerder spetters eraf poetsen na gebruik

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

3

Re: hoes voor kitchenaid?

Ik heb zo'n hoes, we kregen hem erbij bij de aankoop. Ik heb 'm eigenlijk altijd erover als ie niet in gebruik is, ook al gebruik ik 'm dagelijks. Het is inderdaad een beetje zonde omdat ie zo mooi is, maar het stof dat erop komt gaat niet alleen op de buitenkant, maar komt uiteindelijk toch ook binnenin. Omdat ik graag wil dat ie nog heeeel lang meegat ;) doe ik 'm toch maar in z'n jasje.

Moet wel bekennen dat m'n hubbie nogal een neatfreak is wat betreft apparaten enzo, dus ik durf niet te beweren dat ik het ook zou doen als ik alleen woonde O-) ;) Weet eerlijk gezegd ook niet of ik er 65 euro voor over zou hebben :think:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Re: hoes voor kitchenaid?

[move]---> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Re: hoes voor kitchenaid?

http://www.craftandfabriclinks.com/appl … ttern.html

Zelf maken?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

6

Re: hoes voor kitchenaid?

Bedankt voor jullie reacties en tips! :thumb:
Natuurlijk veeg ik eerst de stof eraf voordat ik hem gebruik....
Ik had van Kitchenaid een doorzichtige hoes verwacht, zodat je toch nog wat van het apparaat ziet....
En een goede tip om hem zelf te maken :) ...misschien dat ik dat wel ga doen....zal alleen even hulp moeten vragen, ben daar namelijk niet zo goed in..
Bedankt voor het verplaatsten, dacht echt dat ik hier goed stond...(had wel de sticky's gelezen) :o

7

Re: hoes voor kitchenaid?

wat een goede tip! Heb ik zelf ook wat aan...

Groetjes, Dorothea.

8

Re: hoes voor kitchenaid?

Of een kussensloop erover heen, ja ik weet minder mooi dan zo'n hoes, maar als tussen oplossing misschien wel handig. Misschien kun je zo'n hoes maken van doorzichtig tafelzeil van de markt ?
Ik heb de hoes voor mijn Kennie in Engeland gekocht omdat ze hier erg moeilijk te krijgen waren, ik heb ongeveer 25 euro betaald.

Christine.

9

Re: hoes voor kitchenaid?

Of een mooie theedoek eroverheen leggen? Ikzelf haal er gewoon af en toe een doekje overheen, maar verder vind ik het zonde om 'm niet te kunnen zien :D

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

Re: hoes voor kitchenaid?

ik weet het is niet echt mooi..maar heb hier in me atelier twee mixers staan en ik doe er zo'n extra grote pedaalemmerzak over als ze niet in gebruik zijn..scheelt zeker met de stof en al het stuif van poedersuiker,baklmixen ed...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com